Cég

Címkék / Cég Címkék / GfK Hungary

Előző oldal 1 2 3 4 5 6 Következõ oldal
2015. november 10. 19:25:59Makró | Személyes pénzügyek
Nő a szakadék a budapesti szegények és gazdagok között
Nő a szakadék a budapesti szegények és gazdagok közöttIdén az európai átlag 38,4 százalékából gazdálkodhatnak a magyarok a tavalyi 37,7 százalék után, ezzel 42 európai ország közül Magyarország harmadik éve a 31. helyen áll - derül ki a GfK Vásárlóerő tanulmányának adataiból.
.
2014. november 5. 13:49:59Makró
Tovább nyílt a "vásárlóerő-olló"
Jelentősebb átrendeződés nem történt az elmúlt egy évben, de a leggazdagabb és a legszegényebb magyarországi településeken élők vásárlóereje közötti különbség tovább nőtt - derül ki a GfK piackutató szerdán Budapesten ismertetett tanulmányából.
.
2014. október 1. 19:07:59Makró | Vállalatok
A tavalyi év eleji szintre esett a fogyasztói bizalom
A GfK fogyasztóibizalom-indexe idén a harmadik negyedévben mintegy 15 ponttal csökkent; mind a fogyasztói bizalom, mind a fogyasztói várakozások indexe a tavaly év eleji értékre esett vissza - közölte a piackutató intézet szerdán.
.
2014. július 3. 12:19:59Makró | Vállalatok
Többéves csúcson a vásárlási hajlandóság
A GfK vizsgálata szerint a vásárlási hajlandósági index 148,9 ponton áll, csaknem 12 pontos növekedést követően értéke elérte hároméves csúcsát Magyarországon.
.
2014. május 15. 15:49:59Vállalatok
Mobilon netezik a lakosság fele
Már a magyar lakosság 51 százaléka internetezik mobileszközén keresztül, a tavalyi 39 százalékkal szemben - közölte a GfK piackutató intézet csütörtökön az MTI-vel.
.
2014. április 2. 16:34:59Vállalatok
A hipermarketek kárára nőttek a sarki boltok
A hipermarketek kárára nőttek a sarki boltokA hazai láncok és a hipermarketet estek vissza a kereskedelmi csatornák részesedését vizsgáló kutatás szerint, míg az online értékesítés erősödött. A GfK adatai szerint nem nőttek a háztartások napi fogyasztási cikkekre fordított kiadásai.
.
2014. március 27. 10:16:59Makró
3 éves csúcson a fogyasztói várakozások
A GfK komplex fogyasztói bizalom indexe enyhén emelkedett az idei első negyedévben, a fogyasztói várakozások pedig 2011 márciusa óta nem voltak ilyen magasan Magyarországon, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a megkérdezettek optimisták mind a saját anyagi, mind pedig az ország gazdasági helyzetének megítélésében.
.
2013. december 10. 11:49:59Vállalatok
15 százalékkal többet költöttünk idén okostelefonra, tabletre
Harminc százalékkal bővült a telekommunikációs piac forgalma az idén a harmadik negyedévben a tavalyi év azonos időszakához viszonyítva - közölte a GfK Hungária kedden az MTI-vel.
.
2013. december 5. 20:04:59Vállalatok
A zselés szaloncukor verhetetlen a magyaroknál
A zselés szaloncukor verhetetlen a magyaroknálAz élelmiszer piac egészén évről évre megfigyelhető a szezonális hatás erősödése, ami a csokoládépiacon is megmutatkozik - derül ki a GfK legfrissebb elemzéséből.
.
2013. július 23. 17:52:59Vállalatok
Új client group lead a GfK-nál
Dr. Csépe Andrea személyében tapasztalt szakember érkezik a GfK Healthcare szektorába.
.
2013. június 26. 10:25:59Makró
Jobb a kedve a magyarnak, de még nem akar vásárolni
Hosszas mélyrepülés után a GfK Hungária komplex fogyasztói bizalom indexének értéke 2013 júniusában immár három negyedéve emelkedik. A fogyasztói várakozások az ország gazdasági helyzetének rövid távú optimista megítélése okán erőteljesen javultak, a vásárlási hajlandóság egyelőre még stagnál. A munkanélküliségre és inflációra vonatkozó várakozások számottevően nem változtak, a család reáljövedelmének prognózisát és a hitelfelvételi kedvet illetően némiképp nőtt a borúlátás mértéke.
.
2013. április 2. 13:07:59Makró
GfK: a rezsicsökkentés jót tett a közérzetünknek
Idén márciusban mintegy 27 pontnyit emelkedett a GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Index. A Vásárlási Hajlandóság Index értéke 11 ponttal, míg a Fogyasztói Várakozások Indexének értéke 41 ponttal magasabb mint tavaly decemberben. A háztartások bizakodóbbak mind saját anyagi helyzetük, mind az ország gazdasági esélyeit illetően, írja a GfK az mfor.hu-nak küldött közleményében.
.
2013. március 27. 17:55:59Makró
Négyből egy háztartás kosarába kerül sonka húsvétkor
A GfK Hungária háztartások napi fogyasztási cikk vásárlásait monitorozó Háztartáspanel adatai azt mutatják, hogy hagyományokat követve húsvéti édességet a csokoládévásárláson általában spóroló, legalacsonyabb jövedelemmel rendelkezők is vásárolnak – elsődlegesen hipermarketekben.
.
2013. március 20. 18:15:59Makró | Vállalatok
Kényszerből vásárol tudatosan a magyar
Nem volt könnyű helyzetben a hazai napi fogyasztási cikk kiskereskedelem 2012-ben. A háztartások kiadásai évek óta változatlanok, a fogyasztókat a gazdasági körülmények egyfajta kényszertudatosságra ösztönözték. A legtöbb kategóriát érinti a kereslet visszaesése és vásárlói körének szűkülése. Az idei évre optimista forgatókönyvek szerint sem várható a forgalom egy százaléknál jelentősebb bővülése - derül ki a GfK legfrissebb felméréséből.
.
2013. január 9. 15:34:59Makró
GfK: enyhén javult a fogyasztói hangulat
2012 utolsó negyedévében minimális mértékben, de emelkedett a GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Indexének, s vele együtt a Vásárlási Hajlandóság Index értéke is, míg a Fogyasztói Várakozások Indexének értéke stagnált. Némi pozitív elmozdulás a fogyasztói várakozások terén volt észlelhető, aminek hátterében az áll, hogy a háztartások enyhén bizakodóbbak saját anyagi és az ország gazdasági esélyeit illetően, olvasható a GfK közleményében.
Előző oldal 1 2 3 4 5 6 Következõ oldal
hirdetés
hirdetés
.