Cég

Címkék / Cég Címkék / BMB Focus Kft.

2009. március 18. 08:24:59Vállalatok
Gerilla reklámhoz gerilla kutatás dukál
Gerilla reklámhoz gerilla kutatás dukálAhogy a reklámpiac fejlődik, a reklámkutatások módszerei is egyre inkább finomodnak. Közelebb férkőznek a kutatók a fogyasztóhoz, az etnográfiai kutatás keretében már házhoz is mennek, benéznek a spájzba, vagy éppen vásárolni kísérik a fogyasztót, hogy minél közelebbről lássák, mit miért választ az illető. Mfor.hu háttér.
.
2008. június 5. 08:14:00Vállalatok
Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetni
Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetniAkár kommunikációs forradalomnak hívjuk, akár nem, a médiafogyasztás és ezáltal a marketing területén bekövetkezett - és folyamatban lévő - változásokat a marketingeseknek tudomásul kell venniük, és be kell látniuk, hogy a hagyományos marketing kora lejárt. Az előadók az elméleten túllépve igyekeztek az mfor.hu által szervezett szerdai Fókuszban a fogyasztó című konferencián gyakorlati tanácsokat adni. Mfor.hu beszámoló.
.
2008. május 27. 08:34:00Vállalatok
Márkák harca: be- vagy kiszállni jobb?
Márkák harca: be- vagy kiszállni jobb?Óriási akadály gördült a márkaépítők útjába, mégpedig a fogyasztók saját márkák iránti elköteleződése. A vevők kezdik megtanulni: sok esetben ugyanolyan jó minőséget kapnak, ha az olcsóbb, saját márkás termékeket vásárolják, mi több, még büszkék is magukra okos döntésük miatt, és szívesen osztják meg másokkal ezeket az információkat. Az mfor.hu annak nézett utána, hogyan lehet megvédeni a nívós márkákat.
.