Cég

Címkék / Cég Címkék / Nielsen

2017. március 16. 14:27:49Vállalatok
Rúzs, körömlakk, szempillaspirál: 10 milliárdot költöttünk sminkre
Az arc-és testápoló termékek, valamint a dekorkozmetikumok piacán töretlen felívelés egy optimista időszak szintén optimista leképeződése. A magyarországi fogyasztói bizalom stabilizálódása és a kiskereskedelmi piac európai átlag fölötti, dinamikus bővülése 5 százalékos vegyiáruforgalom-növekedést eredményezett értékben, derül ki a Nielsen adataiból.
.
2016. február 3. 06:22:59Makró
2008-ban voltunk utoljára a mostaninál optimistábbak
Egyre kedvezőbben ítélik meg a magyar fogyasztók a közeljövő kilátásait a Nielsen felmérése szerint.
.
2015. október 9. 13:16:59Makró
Majdnem 6 órát tévéznek az idősebbek naponta
Majdnem 6 órát tévéznek az idősebbek napontaMialatt a teljes lakosság körében a tévénézésre fordított idő nem nőtt a harmadik negyedévben, az egyes korosztályok között volt eltolódás.
.
2015. január 28. 19:25:59Vállalatok
Napi 26 perc: ennyi csak reklámnézésre megy el az életünkből
Napi 26 perc: ennyi csak reklámnézésre megy el az életünkbőlTavaly a tévé előtt töltött idő 9 százalékát, vagyis 26 percet tett ki a reklámnézés. Naponta átlagosan 86 reklámot láttunk - derül ki egy felmérésből.
.
2015. január 14. 19:43:59Vállalatok
Napi 5 óra a tévé előtt ülve telik el
Napi 5 óra a tévé előtt ülve telik elA legfrissebb adatok szerint kereken öt órát ülnek a magyarok a tévé előtt, ez 3 perccel több, mint 2013 negyedik negyedévében - derül ki a 2014 utolsó negyedévére vonatkozó Nielsen Közönségméréséből.
.
2014. szeptember 2. 12:22:59Vállalatok
6 százalékkal nőtt a vény nélküli fogyasztószerek forgalma
Hat százalékkal nőtt a vény nélkül kapható fogyasztószerek kiskereskedelmi forgalma, és mintegy 2,2 milliárd forintot ért el 2013. július-2014. június között - közölte Nielsen piackutató cég kedden.
.
2014. március 2. 15:04:59Vállalatok
Az élelmiszerből is nőtt a boltok bevétele az év végén
Mennyiségileg kevesebb, de értékben magasabb volt a kiskereskedelem forgalma a negyedik negyedévben a Nielsen adatai szerint. Az élelmiszerek, háztartási vegyiáruk és kozmetikumok átlagára 3,7 százalékkal lett nagyobb.
.
2013. október 30. 17:46:59Makró
Nielsen: nincs a magyarnál pesszimistább nemzet
Nielsen: nincs a magyarnál pesszimistább nemzetA három éve legoptimistább adatunk sem elég arra, hogy ne mi legyünk a világ legpesszimistább nemzete.
.
2013. október 28. 13:43:59Makró
Idén már több kozmetikumra is futotta
Nőtt a háztartási vegyi áruk és kozmetikumok forgalma az év első nyolc hónapjában a tavalyi hasonló időszakhoz képest - közölte a Nielsen piackutató hétfőn.
.
2013. február 22. 16:13:59Makró
Minden ötödik ember a hitele miatt aggódik legjobban
A magyarok 88 százaléka látta válságosnak a gazdaság helyzetét a múlt év negyedik negyedévében, a harmadik negyedévben 89 százalék gondolta ezt. Ugyanakkor a recessziót említők 85 százaléka vélte úgy a negyedik negyedévében, hogy az ország a következő tizenkét hónapban nem lábal ki a gazdasági válságból, míg az előző negyedévben ez az arány még 82 százalék volt - derül ki a Nielsen piackutató intézet ötvennyolc országban elvégzett felméréséből.
.
2013. január 11. 17:04:59Makró
Olcsóbb élelmiszerrel éltük túl a magas inflációt
Olcsóbb élelmiszerrel éltük túl a magas inflációtHiába volt tavaly kiugróan magas az infláció, a lakosság nem vásárolt kevesebb élelmiszert. Ennek oka, hogy az olcsóbb termékeket helyezték előtérbe.
.
2012. december 29. 09:50:31Vállalatok
Nielsen: nem takarékosak a magyarok
Ha a fogyasztók 10 százalékkal több jövedelmet kapnának, akkor ebből - európai átlagban - 2 százalékot fordítanának megtakarításra, míg a magyarok csak 1,3 százalékot, ami messze a legalacsonyabb a régiós országokhoz képest - közölte a Nielsen piackutató cég felmérése eredményét pénteken az MTI-vel.
.
2012. augusztus 1. 14:25:59Makró
Nielsen: a magyarok negyede adóssága miatt aggódik a leginkább
A magyar fogyasztók 26 százaléka adósságát tekinti a legnagyobb problémának a következő fél évben; ez jelentősen meghaladja a 9 százalékos európai átlagot.
.
2012. július 20. 13:40:59Makró
Nielsen: értékben nőtt, mennyiségben csökkent a vegyi áruk és a kozmetikumok eladása
A háztartási vegyi áruk és kozmetikumok eladásából mintegy 150 milliárd forint bevételt ért el a kiskereskedelem az első félévben, ez 1 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában, a mennyiséget tekintve viszont 2 százalékkal csökkent a forgalom - derül ki a Nielsen legújabb felméréséből.
.
2012. július 17. 17:01:59Makró
Nielsen: Magyarországon alacsony a fogyasztói bizalmi index
Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index a negyedik egymást követő negyedévben, ötvenhat vizsgált ország közül - állapította meg a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat májusi felmérése.
.