A 20 dolláros olajár betenne az orosz cégeknek


A hordónkénti 20 dolláros olajár fenntarthatatlan lenne az orosz olajipari vállalatok számára - jelentette ki csütörtökön Alekszej Tekszler orosz energiaügyi miniszterhelyettes.

Rámutatott, hogy Oroszországnak "nehéz költségvetési döntéseket" kell meghoznia, ha tartósan 20 dollárra esik vissza az olajár. A miniszterhelyettes reményét fejezte ki, hogy erre nem kerül sor.

Alekszandr Tekszler szerint az orosz olajcégek a jelenlegi ár mellett csak a beruházások visszafogásával képesek talpon maradni, de "a 20 dollárt egyikük sem fogja kibírni".

Az orosz olajipari cégek számára az olaj hordónkénti felszínre hozatali költsége 3-6 dollár, de a kitermelés összköltsége 15-16 dollár.

MTI



Ajánló

Etikettek óriási választékban! Ha minőségi terméket keres, nálunk jó helyen jár, az Avery Zweckform etikettek teljes palettája megtalálható a kínálatunkban!

- Avery univerzális etikett címkék
- Avery színes univerzális etikett címkék
- Avery azonosító etikett címkék
- Avery visszaszedhető etikettek

További ajánlataink:
Prezentációs eszközök - Vizuál táblák, Flipchartok, Kiegészítők, Markerek és táblafilcek
Nyomtatási eszközök - Utángyártott tonerek, Utángyártott tintapatronok
Csomagolás - postázó dobozra, postázó dobozra, stretch és légpárnás fóliák

.
Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.