3p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Több mint 100 millió forintos beruházással saját tejüzemet létesített az országszerte 200 szaküzlettel rendelkező Lipóti Pékség Kft., amely havi 90 millió forintos bevételt vár a tejtermékek eladásából.

A sütőipari termékeiről és pékségeiről ismert Lipóti belép a tejpiacra: az országszerte több mint 200 egységet működtető társaság saját gyártású tejtermékeket dob piacra április közepétől. A közelmúltban a tatabányai sütőüzemét 108 millió forintos állami támogatás segítségével összesen 308 millió forintos beruházással bővítő Lipóti tejüzeme április elején kezdte meg élesben a működést. "Két évig dolgoztunk a tejtermékek gyártásának előkészítésén és piaci bevezetésén. A Debrecen mellett található tejüzem megvásárlása és fejlesztése, valamint a termékfejlesztéssel kapcsolatos beruházás teljes összege meghaladja a 100 millió forintos nagyságrendet” - nyilatkozta Tóth Péter, a Lipóti Pékség alapító tulajdonosa.

Tóth Zoltán, a Lipóti Pékségeket működtető társaság ügyvezetője igazgatója pedig arról számolt be, hogy mennyire sokszínű termékpalettát kínálnak a tejtermékek kedvelőinek: “Lipóti márkanév alatt forgalmazzuk majd az új tejtermékeket, amelyek minden egységünkben megtalálhatóak lesznek. Az új - a Lipótitól már megszokott prémium minőségű - termékcsoportban a tejek mellett gyümölcsjoghurtok, különböző túrók, túródesszertek is megtalálhatóak lesznek. Túró Rúd néven például igazi túróból előállított finomsággal csábítjuk majd az édesszájú vásárlókat. A boltokban laktózmentes és bio termékek szintén elérhetőek lesznek.”

A Lipóti arra számít, hogy havi szinten 90 millió forintos árbevételt generálnak majd a tejtermékek, amelyeket kizárólag a saját szaküzleteikben forgalmaznak. Tóth Péter tulajdonos azt is elmondta, hogy a tatabányai sütőüzem bővítésével, valamint a tejüzem és a tejtermék-forgalmazás beindításával összesen 50 új munkahelyet teremtett a vállalat. A Lipóti közvetlenül több mint 500 embernek adott munkát április közepén, az alvállalkozókkal együtt pedig a cégcsoport közvetve összesen 2000 embert foglalkoztat.

Az tulajdonos elmondta: a Lipóti teljes árbevétele 2015-ben megközelítette a 10 milliárd forintot, az idén pedig az előzetes várakozások szerint át is lépik ezt a határt. A társaság elsősorban a kelet-magyarországi térségben tervez új egységeket nyitni, emellett továbbra is szerepel a hosszú távú célok között a külföldi terjeszkedés, ezen belül is például az ausztriai piacra lépés.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!