5,5 helyett 9,3 milliárdért reklámozza a Szerencsejáték Zrt.-t Szijjártó barátja


Nem tudni, miért kellett az emelés.

5,5 milliárd forintról 9,3 milliárd forintra módosította a 2017-es kommunikációs keretszerződését a Szerencsejáték Zrt. a Trinity Communications Kft.-vel, írja a Magyar Nemzet.

Kuna Tibor (forrás: Facebook)

A Trinity a Fidesz volt kabinettitkárának, Kuna Tibornak az egyik cége, aki egyben Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter barátja is. A Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója Braun Márton volt fideszes országgyűlési képviselő. A monopolhelyzetben lévő, tehát pluszreklámra aligha szoruló vállalat marketing- és kommunikációs igazgatója pedig Zsiga „meg lehet élni havi 47 ezer forintból” Marcell.

A Trinity Communicatons tavaly 15,2 milliárdos árbevétel mellett 1,9 milliárdos adózott eredményt ért el, ebből Kuna 440 millió forintot osztalékként ki is vett.

Tavaly Kuna másik cégével, a Young and Partners Kft.-vel kötött hasonló nagyságrendű szerződést a Szerencsejáték Zrt., akkor összesen mintegy 10 milliárd forintot tett ki a különböző reklám- és népszerűsítő kampányokról szóló megállapodás értéke.

Azt a Szerencsejáték Zrt. nem indokolta meg a lapzártáig, hogy miért volt szükség a mostani, 3,8 milliárdos emelésre.

mfor.hu


Olvasta már?



hirdetés
hirdetés
elrejt
 
.