2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az alábbiakban Dr Kepecs Gábor az ÁB-AEGON Általános Biztosító Rt. vezérigazgató vall a kontrollingról alkotott nézeteirõl. Mint a vezetõ elmondta: Nagyon fontosnak tartom a mindennapos közvetlen kapcsolatot a kontrollinggal. Ez a biztosíték arra, hogy áttételek nélkül jussak információkhoz, és beavatkozhassak a folyamatokba, ha azt szükségesnek látom.

Az ügyfelek elégedettségének mérésével is megpróbálkoztunk, de egyelőre nem találtuk meg a legjobb módszert. Most keressük az elégedettséget befolyásoló tényezőket, és megpróbáljuk mérni őket. Ez fontos dolog, mert azt szokták mondani, egy elégedetlen ügyfél tíz másikat is meggyőz arról, hogy ezzel a céggel valami baj van.

Külön ügyfélkapcsolat-menedzselési (CRM) alkalmazást nem vásároltunk, egyelőre a telefonos ügyfélszolgálat információs rendszerét használjuk erre a célra. Tapasztalataink alapján 2002-ben szeretnénk megmondani, hogy jól döntöttünk-e.

Nem szeretek egyszerre óriásit ugrani, egyszerre sok mindent bevezetni. Jobb egy nagy feladatot megoldani, megnézni az eredményt, és csak utána továbbmenni. Az a tapasztalatom, hogy ha túl sok dologba kezdünk egyszerre, a projektek nagyon elhúzódnak, és a végén semmit sem sikerül igazán jól megcsinálni. Sokat lehet tanulni mások hibáiból is. Ez azért nem azt jelenti, hogy sohasem lépünk elsőként: tíz évvel ezelőtt megvettük az ORACLE főkönyvi rendszerét (azóta is remekül működik), ami akkor nagy bátorság volt, mert Magyarországon senkinek sem volt még tapasztalata. A döntéseim többségére azért nem ez a jellemző.

Egy vezetőnek bíznia kell a számokban, de ha nekem a kontrolling jelentésre kellene várnom, hogy tudjam, hol van a baj, akkor nem biztos, hogy még mindig itt ülnék ebben a vezérigazgatói székben. Szeretem előre tudni, sejteni, hogy hol lehet baj, és erre csak akkor van lehetőség, ha a legfontosabb ügyekben napi szinten tájékozott vagyok. A meglepetések a legrosszabbak egy vállalatvezető életében.


Az alábbi riport a BOSS magazin számára készült, és jelent meg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!