3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Újra kiírták a miskolci villamostendert. Nyílt közbeszerzésen 31 villamosra, és az üzemeltetésükhöz kapcsolódó eszközökre kér ajánlatot az MVK Miskolc Városi Közlekedési Zrt. a Közbeszerzési Értesítő szerdai számában megjelent felhívás szerint.

A becsült árat nem közli a felhívás, viszont részletesen írja le a műszaki jellemzőket és a szállítás ütemét, amit a szerződés aláírásától számítva ad meg. A legutolsó szállítási időpont a szerződés aláírásától számított 1.064. nap.

Ajánlatot az a cég tehet, amely az elmúlt három naptári évben szállított legalább 15 darab légkondicionált, és legalább fele részben alacsony padlós villamost, és rendelkezik 1 darab, legalább 12 hónapig tartott karbantartási referenciával. Ezeken túl rendelkeznie kell érvényes, közúti-vasúti járműgyártásra vonatkozó, akkreditált tanúsító által kiállított ISO 9001:2000-es vagy azzal egyenértékű minőségbiztosítási tanúsítvánnyal.

Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes legnagyobb súllyal az ár, azt követően a járművek energia felhasználása esik latba.

Az ajánlattételi határidő szeptember 20. Az eredményhirdetés tervezett időpontja október 20, míg a szerződéskötésé november 10.

A "Zöld Nyíl" miskolci villamosprojekt járműbeszerzésére kiírt előző tendert érvénytelennek nyilvánította a Közbeszerzési Döntőbizottság. Az érvénytelenített tenderen az olasz AnsaldoBreda céget nyilvánították nyertesnek 67,886 millió eurós ajánlatával, a spanyol CAF járműgyártót pedig második legjobb ajánlattevőnek. Ajánlatot adott még be a cseh Skoda és a német Siemens.

A Zöld Nyíl elnevezésű villamos projekt kivételezése, a villamoshálózat fejlesztése, az új járművek beszerzése 38 milliárd forintba kerül, amelyből mintegy 34 milliárd forint az uniós támogatás, a pálya-beruházás a tervek szerint 2011 végére fejeződik be.

A beruházás révén megújul és meghosszabbodik a miskolci villamospálya, és új szerelvényeket is vásárolnak, illetve felújítják a meglévő Tatra villamosokat.

A villamospálya megújítását és meghosszabbítását a Colas-Alterra Zrt., a COLAS ÚT Zrt., a WIS Zrt. és a PENTAVIA kft. alkotta Miskolci Zöld Nyíl 2009 Konzorcium végzi, amely a csaknem 15 milliárd forint értékű munkát pályázaton nyerte el.

A programban 2011 végéig megújul 9,6 kilométer hosszúságban a villamospálya a Tiszai Pályaudvar és a diósgyőri végállomás között, innen pedig másfél kilométerrel meghosszabbítják a Felső-Majláthig. A munka a vágányokon, műszaki berendezéseken kívül érinti a megállóhelyeket, járdákat, díszburkolatot, gyalogátkelőhelyeket, járdaszigeteket  azaz gyakorlatilag minden olyan közterületet, ahol a villamosforgalom halad.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!