NGM: több mint 20 százalékkal nőtt a SZÉP-kártya feltöltés


Idén az első két hónapban 10,9 milliárd forintot töltöttek fel a SZÉP-kártyákra, ami a tavalyi év azonos időszakához képest 22 százalékos növekedés, a költés 26 százalékkal emelkedett és elérte a 10,4 milliárd forintot - közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).

A tárca felidézte, a feltöltés összege tavaly meghaladta a 90 milliárd forintot, ami rekord volt a kártya történetében. Már 26 500 munkáltató csaknem 1 millió 300 ezer dolgozója használ SZÉP-kártyát.

Betegszabadság és Táppénz kalkulátor

Mennyi táppénz jár, ha beteg lesz?
Tudjon meg többet a betegszabadságról és a táppénz szabályairól!
Számoljon velünk, milyen összegre számíthat betegszabadságból és táppénzből?

A SZÉP-kártya bevezetésének elsődleges célja a belföldi turizmus élénkítése volt. A közlemény szerint ezt a célt maradéktalanul sikerült elérni, 2010 és 2015 között a belföldi vendégéjszakák száma 29 százalékkal, a szálláshelyek belföldiektől származó bevétele pedig 64 százalékkal nőtt, amiben meghatározó szerepe volt a kártyának.

Tavaly a belföldi szállásdíj-bevétel több mint ötöde a pihenőkártyának volt köszönhető. Mivel vidéken a belföldiek adják a forgalom kétharmadát, illetve a turizmusban foglalkoztatottak 76 százaléka Budapesten kívül dolgozik, így a kártya a vidéki gazdaság fejlődése, a vidéki munkahelyek megőrzése szempontjából is kulcsfontosságú - hangsúlyozta az NGM.

Magasabb fokú terrorkészültséget rendeltek el Magyarországon

MTI



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.