2p

A hibrid autók jelentős, negyven százalékos piacbővülésére számít a Toyota. A várakozások szerint idén akár több mint négyszázezer vegyes üzemelésű járművet is értékesíthetnek.

A Toyota Motor Corp. a benzines-áramos hibrid autók negyven százalékos globális piacbővülésére számít az idén azután, hogy az eladások 2006-ban 33 százalékkal növekedtek. Tavaly 312 ezer hibridüzemelésű autót értékesítettek, az idei cél 430 ezer.

A Toyota vegyes üzemelésű autói, főképp a Toyota Prius nagy népszerűségnek örvend az egyre környezettudatosabb amerikai vásárlók körében. Az eladásokat ösztönözték a magas benzinárak is.

Az USA-ban értékesített új autók egy százaléka hibrid autó, amely hagyományos belső égésű benzinmotorral is rendelkezik, de árammal is működik.

A Toyota csoport, amely a Hino Motors és a Daihatsu Motors cégeket is magába foglalja, az idén 9,34 millió gépjármű, a tavalyi - becslések szerint 8,8 millió járműhöz képest - hat százalékkal több értékesítésére számít.

Mint korábban az mfor.hu megírta, a hibrid autó tulajdonosainak lehetőségük nyílt arra, hogy a Toyota honlapján megosszák egymással járművükkel szerzett élményeiket. A megújult weboldalon a hibridtulajdonosok megoszthatják egymással videóikat, fotóikat, illetve megvitathatják, ki miért vett hibrid autót.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!