2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Turizmus Zrt. igazgatósága elfogadta a vállalat idei marketingtervét. A társaság munkájában 2007-ben is meghatározó irányelv a turisztikai szakmával és a stratégiai partnerekkel való szoros együttműködés.

A Magyar Turizmus Zrt. igazgatósága január 26-án elfogadta a társaság 2007. évi marketingtervét, amelybe már a szakmai szervezetek és Regionális Idegenforgalmi Bizottságok észrevételeit is beépítették. A turisztikai marketingterv a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégián alapul, amely 2013-ig foglalja keretbe a fejlesztéseket és a nemzetgazdasági célokat.

A Magyar Turizmus Zrt. munkájában 2007-ben is meghatározó irányelv a turisztikai szakmával és a stratégiai partnerekkel való szoros együttműködés. A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is.

Az MT Zrt. 2007-2008. évi marketingkoncepcióját a következő szempontok alakítják: kutatásokon alapuló döntések, a turisztikai országkép fejlesztése, Magyarország brandépítés, az arculat aktualizálása, magas színvonalú termékek kiemelése a promócióban, a marketingkommunikációs eszközrendszer hangsúlyainak áthelyezése, az MT Zrt. ügyfeleinek személyre szabott kiszolgálása, az MT Zrt. szakmai partnerségi viszonyainak hatékonyabbá tétele, a források koncentrálása, hatékonyságmérés.

A Magyar Turizmus Zrt. 2007-ben a 2006. évi költségvetésével megegyező összegből, 4,6 milliárd forintból gazdálkodhat, amiből tavaly hárommilliárd forintot fordítottak közvetlenül marketingtevékenységre. A szervezet átalakításának köszönhetően felszabaduló körülbelül háromszázmillió forint működési költség szintén a marketingtevékenységre csoportosítható át.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!