1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A vasúti fejlesztések a következő, 2014-2020-as uniós fejlesztési időszakban is elsőbbséget élveznek, a modernizációra költött összeg megduplázódik, összesen ezer milliárd forint lesz - ismertette a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közlekedési operatív programokért felelős helyettes államtitkára.

Szalóki Flórián a Magyar vasút 2014 konferencián csütörtökön, Budapesten közölte: a közlekedésfejlesztésre érkező uniós források a 2004-es csatlakozás óta folyamatosan nőttek, 2007-2013 között összesen 2700 milliárd forintot fizettek ki a Közlekedés Operatív Programban (KÖZOP). Az új, 2014-től induló Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) kerete a hétéves időszakban 1500 milliárd forint lesz, ebből ezermilliárd forintot, a források 75 százalékát vasúti fejlesztésre szánja a kormány - mondta.

Dávid Ilona, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója előadásában kiemelte: a cégcsoport átalakítása sikeresen lezajlott, 50 helyett 27 leányvállalattal működik. A vállalat 2012-től pozitív eredményt ér el, ami az idén is így lesz az első héthavi adatok alapján.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!