4p

A Magyar Telekom ezúttal mindent megtett márkáival, amit egy márkával meg lehet tenni: újrapozicionált, felfrissített, összevont, átszínezett, ernyőt erősített. Mi a vége? Talán az, hogy ezentúl sok számla helyett kaphatunk egyet is, talán átlátjuk, melyik "T" mit jelent, és ez még olcsóbb is lehet nekünk. Mfor.hu háttér.

3 in 1

Valószínűleg igen kevesen vannak, akik fel tudják sorolni a Magyar Telekom üzletágait, tudják, hogy mit kell hívni, ha internetet akarnak, és mit, ha csak telefont. Ember legyen az is a talpán, aki fejben tudja tartani több "T"-s szolgáltatás megrendelőjeként, hogy melyik számlája van rendezve, és melyik nincs, továbbá különbséget tud tenni az egyes üzletágak reklámjai között. Ugye, nehéz. Ezen kíván most változtatni a Magyar Telekom, derült ki a társaság hétfői sajtótájékoztatóján.

Már egy ideje feltűnhetett a nézőknek, hogy valami történik a Magyar Telekom háza táján, mert a cég emocionálisan amúgy is túlfűtött reklámjai ezúttal még érzelemgazdagabbak, a reklámokhoz képest akár még elgondolkoztatóak is lettek. Idővel megjelent egy erős szín is, a fekete, ami ritkán szerepel logókban, és meglehetősen barátságtalan, főleg a pinkhez képest, de így talán még ez is megütötte az ingerküszöböt. A lepel lehull, és lassan még ennek előnyei is kiderülnek.

A változás lényege, hogy annak, aki tisztában szeretne lenni a Magyar Telekom szolgáltatásaival már nem öt, csak három szolgáltatáságazatot kell megjegyeznie. Ha lakosság vagyunk, akkor csak kettőt, ha cég, elég a T-System infovonalát tudni. Lakossági ügyfélként pedig a nekünk szegezett kérdés, hogy otthon, vagy nem otthon szeretnénk nézni, hallani és beszélni a kommunikációs eszközök segítségével, esetleg mindenhol.

Ezután is összeválogathatjuk otthonunkba a különböző cégek kínálta legolcsóbb kábeltévé, internet, és telefonelőfizetést, de sanszos, hogy a T-csoport ezt a három szolgáltatást hivatalosan is egybevonva, elég versenyképes árakkal rukkol elő, és az ügyeket intézni is csak egy helyen kell majd. A háromból, már két szolgáltatás kombinációját is jutalmazza a cég, technikailag pedig fejlesztette szolgáltatásait: október 8-tól már százezer háztartásban elérhető a maximálisan 25 Mbps letöltési sebességű internet és HDTV. A triplaszolgáltatás (szakszóval triple-play, vagyis telefon, net és tévé) pedig duplázható, ha tévézni, internetezni, és telefonálni nem csak otthon, de útközben is szeretnénk.

Winkler János, vezérigazgató-helyettes hangsúlyozta: a mostani folyamat több, mint egy sima márkamegújulás. Évek fejlesztési munkájának eredménye ez, hiszen önmagában a márkabevezetésben elég rutinos már a Magyar Telekom, az a legkisebb falat az egész történetben. A lényeg a márkaösszevonás mögötti tartalom, azaz egy újfajta szemléletmód, szolgáltatás-csomag ajánlata, mely lépést tud tartani a gyors technológiai fejlődéssel. "Csak márkákkal nem lehet csodát tenni" - mondta a szakember.

A vállalatcsoport célja, hogy ezentúl ne csak a távközlés jusson a fogyasztók eszébe, ha valamely "T-szolgáltatás" nevét hallják, hanem ezzel egy időben ugyanúgy beugorjon a képernyő gondolata is. Képernyőn lehet telefon kijelző, televízió képernyő, notebook képernyő, vagy éppen a számítógép monitora.

A folyamat vége az - ami talán még idén megvalósul -, hogy a két hármas szolgáltatást is össze lehessen vonni, és kombinálni. Azaz, aki jó fogyasztó módjára sok pénzt eltelefonált a T-Mobile-os mobilján, jutalmat érdemeljen abban az esetben is, ha otthonra is a cég vezetékes telefonszolgáltatását választja.

A jutalom pedig nem csak a kedvezményt jelenti, de azt is, hogy az ember egy darab számlával letudja a kommunikációját barátaival, munkatársaival, és a világgal.

GF

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!