2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A megbízott ügynökség és a vébé szervezői is hallgatnak, mint a sír.

Nem hajlandó érdemben válaszolni a Magyar Nemzet kérdéseire sem a vizes vébét szervező Bp2017 Nonprofit Kft., sem a torna reklámkampányát összehozó Trinity International Communications Kft. - pedig csak azt kellene megmondaniuk, hogy így a világverseny küszöbén egyáltalán beindultak-e már a rendezvény külföldi reklámjai.

Hosszú Katinka Godzilla-verziója itthon hódít

Mint ismert, a világbajnokság kampányára 3 milliárd forintot kapott a Szijjártó Péter külügyminiszter pajtásaként elhíresült Kuna Tibor cége, a Trinity International Communications Kft.. Ennyiből kellene - vagy kellett volna - felhívniuk a figyelmet a vébére nem csak itthon, de a határokon túl is. A nemzetközi kampány azért fontos, mert egy jól sikerült reklámhadjárat jelentősen megdobhatja a vb-re ideérkező külföldi sportturisták számát. Valódi többletjövedelmet pedig ők generálhatnak az országnak, hiszen a hazai szurkolók költéseihez kapcsolódó adóbevételek egyébként is itthon jelentkeznének.

Az összeg nagyságához és a feladat komolyságához képest így pláne riasztó, hogy a Trinity és a Bp2017 a nemzetközi kampányról annyit sem hajlandó elárulni, hogy jelent-e már meg egyáltalán hirdetés külföldön.

Ha Kunáék a teljes 3 milliárdot itthon szeretnék eltapsolni, akkor viszont nagyon komolyan bele kellene húzniuk. Igaz ugyan, hogy egy hónap alatt több mint 4 milliárdot is ki lehet szórni promócióra, de ahhoz napi ezerszer kell tévészpotokban gyalázni Soros Györgyöt, mint azt a kormány friss példája mutatja. A BrüsszelSorosSátán-kampányhoz képest viszont a vizes vébé kommunikációja összehasonlíthatatlanul visszafogottabb. A Magyar Nemzet értesülései szerint ráadásul azért, mert a közterületi óriásplakátok használatát a torna kampányában egyszerűen letiltották, mivel – a nemzeti konzultációs hirdetések mellett – ahhoz már a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont Kft.-t is be kellene vonni. Bár ezt az értesülést a Bp2017 Kft. cáfolta a lapnak.

A vébéreklámokba itthon a kormánymédia azért besegít, de a lap által megkérdezett szakértők szerint erősen kérdéses, fokozható-e azzal a hazai jegyeladás, ha a Lokálba a büszke és erős Magyarországot hirdető anyagok mellé néha „beesik egy egész oldalas Hosszú Katinka is”. Külföldi sportrajongókat mindenesetre ezzel nem lehet megfogni, az biztos.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!