3 milliárdot kaptak rá, de lehet, hogy el sem kezdték külföldön reklámozni a vizes vb-t


A megbízott ügynökség és a vébé szervezői is hallgatnak, mint a sír.

Nem hajlandó érdemben válaszolni a Magyar Nemzet kérdéseire sem a vizes vébét szervező Bp2017 Nonprofit Kft., sem a torna reklámkampányát összehozó Trinity International Communications Kft. - pedig csak azt kellene megmondaniuk, hogy így a világverseny küszöbén egyáltalán beindultak-e már a rendezvény külföldi reklámjai.

Hosszú Katinka Godzilla-verziója itthon hódít

Mint ismert, a világbajnokság kampányára 3 milliárd forintot kapott a Szijjártó Péter külügyminiszter pajtásaként elhíresült Kuna Tibor cége, a Trinity International Communications Kft.. Ennyiből kellene - vagy kellett volna - felhívniuk a figyelmet a vébére nem csak itthon, de a határokon túl is. A nemzetközi kampány azért fontos, mert egy jól sikerült reklámhadjárat jelentősen megdobhatja a vb-re ideérkező külföldi sportturisták számát. Valódi többletjövedelmet pedig ők generálhatnak az országnak, hiszen a hazai szurkolók költéseihez kapcsolódó adóbevételek egyébként is itthon jelentkeznének.

Az összeg nagyságához és a feladat komolyságához képest így pláne riasztó, hogy a Trinity és a Bp2017 a nemzetközi kampányról annyit sem hajlandó elárulni, hogy jelent-e már meg egyáltalán hirdetés külföldön.

Ha Kunáék a teljes 3 milliárdot itthon szeretnék eltapsolni, akkor viszont nagyon komolyan bele kellene húzniuk. Igaz ugyan, hogy egy hónap alatt több mint 4 milliárdot is ki lehet szórni promócióra, de ahhoz napi ezerszer kell tévészpotokban gyalázni Soros Györgyöt, mint azt a kormány friss példája mutatja. A BrüsszelSorosSátán-kampányhoz képest viszont a vizes vébé kommunikációja összehasonlíthatatlanul visszafogottabb. A Magyar Nemzet értesülései szerint ráadásul azért, mert a közterületi óriásplakátok használatát a torna kampányában egyszerűen letiltották, mivel – a nemzeti konzultációs hirdetések mellett – ahhoz már a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont Kft.-t is be kellene vonni. Bár ezt az értesülést a Bp2017 Kft. cáfolta a lapnak.

A vébéreklámokba itthon a kormánymédia azért besegít, de a lap által megkérdezett szakértők szerint erősen kérdéses, fokozható-e azzal a hazai jegyeladás, ha a Lokálba a büszke és erős Magyarországot hirdető anyagok mellé néha „beesik egy egész oldalas Hosszú Katinka is”. Külföldi sportrajongókat mindenesetre ezzel nem lehet megfogni, az biztos.

mfor.hu


Olvasta már?



hirdetés
Furcsa kampányígéretet tett Gyurcsány Ferenc, valami nem stimmel veleFurcsa kampányígéretet tett Gyurcsány Ferenc, valami nem stimmel vele

A Demokratikus Koalíció elnöke 12 intézkedés megvalósítását ígérte egy esetleges kormányváltás utáni első napra. Az ígéretek között van egy, amit sehová sem tudunk tenni.


.
hirdetés
elrejt
 
.