2p

Minden korábbinál nagyobb értékesítéssel számol a világbajnokság egyik szponzora, az Adidas. A sportszergyártó első embere azt reméli, hogy a vb hivatalos labdájából, a Brazucából 40 milliót eladnak.

Annak ellenére, hogy az Adidas egyik legfontosabb támogatott csapata, a címvédő spanyol válogatott már a csoportkörben elbúcsúzott, az Adidas vezérigazgatója, Herbert Hainer meglehetősen optimista. Szerinte ugyanis 2 milliárd euró bevételük lesz 2014-ben pólók, cipők és labdák eladásaiból.

A cégvezető úgy véli, hogy a világbajnokság alatt 40 millió darabot adhatnak el az eseményre készült labdából, melyet Brazuca névre kereszteltek. Emellett 8 millió mezt is értékesíthet a vállalat.

Nézze meg a foci-vb labdáit

A világbajnokságon a spanyolok búcsúja után az Adidas az argentin válogatottban, és a cég egyik arcának számító sztárban, Messiben bízhat leginkább. Illetve abban, hogy a tradicionálisan Adidast hordó német válogatott a végsőkig talpon maradó európai csapatok között marad.

Az Adidas egyébként nagy versenyben van a Nike-kal, amely szintén a világbajnokságtól reméli forgalmának élénkítését. Bár a labdákat továbbra is az Adidas szállítja, idén történt először, hogy a Nike több csapatnak lett a szponzora, mint a német versenytársa. Az amerikai cég adja a mezt a házigazda brazil válogatott mellett az esélyesek közül Hollandia és Franciaország nemzeti tizenegyének is.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!