2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Felhasználói revolúció: Az új hirdetés környezet és az Internet tömegmédiummá való növekedése” címmel adott ki egy tanulmányt az Investment Research. Ezek szerint 2011-re 44,5 milliárd dollárra fog növekedni a keresőmarketing költés.

Az igen terjedelmes anyag megerősíti a sokak által már előrejelzett gyors keresőmarketing növekedést. De miért is nő a keresőmarketing ilyen rohamos ütemben?

A kutatás szerint a teljes keresőmarketing költés a 2006-os 5.6 milliárd dollárról 2011-re 44,5 milliárd dollárra fog növekedni, ami 23 százalékos összetett növekedési ütemet feltételez. Ez az arány több, mint négyszer nagyobb, mint az eddigi piackutató cégek becslései. A tanulmány négy fő okra hivatkozik.

1. Az internet használat általános növekedése és a felhasználói réteg bővülése.
2. Egyre több direkt marketinges használja a keresőmarketinget a korábbi offline módszerek helyett.
3. A keresőprogramok növekvő használata, mint elsődleges információ az internet oldalhoz. Érdekesség, hogy a felmérésben megkérdezettek 41 százaléka jut el a web oldalra a keresőkön keresztül. Ez nagyobb arány, azoknál, akik közvetlenül gépelik be az URL-t a címsorba (37 százalék) vagy pedig akik könyvjelzőket használnak (22 százalék).
4. A keresőmarketing növekvő használata a nagyobb márkahirdetők körében, ami növekvő online bevételeket jelent.

A kutatás eredményeit alátámasztják más felmérések is. Az Internet Advertising Bureau által készített elemzés szerint a brit reklámpiac résztvevői egyre többet költenek online kampányokra. Az online reklámköltés immár átvette a vezetést a napilapok előtt, és jelenleg a tévés reklámköltés mintegy felét adja ki. Az egész reklámipar mindeközben az online költés töredékével nőtt.

Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi vezetője úgy véli, hogy a gyors növekedés hazánkban is megfigyelhető. Elmondta, hogy az ágazat rohamos fejlődésével, a keresőmarketing szolgáltatás, azaz a PPC és a SEO költségek is nagy mértékben növekedni fognak. A világháló elterjedése felerősíti a versenyt, és ennek köszönhetően egyre több cég fogja felismerni, hogy stratégiájukból nem hagyhatják ki ezt a hirdetési formát.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!