2p

A Burger King bejelentette, hogy egészségesebb ételeket kínál a 12 év alatti gyermekeknek. Az akció keretében számos új termékkel bővül a gyorsétteremlánc kínálata.

A világ második számú gyorsétteremlánca közölte, hogy a 12 év alatti gyermekeknek szóló reklámjaiban a táplálkozási irányelveket fogja követni, és korlátozza az 560 kalória feletti termékek reklámjait, jelentette az AP hírügynökség.

A folyamat részeként a Kids Meals menük része lesz a Chicken Tenders csirkeszeletek, a cukormentes almaszósz, valamint az alacsony zsírtartalmú tej, mely így összesen 305 kalóriát és 8,5 grammos zsírtartalmat ér el. Az étteremlánc szerint a teljes átállás 2008 körül valósulhat meg.

Az egészségesebb kínálat új terméke lesz a BK Fresh Apple Fries is. A piros almát a hasábburgonyához hasonlító szeletekre vágják, és a sültkrumpliéhoz hasonló csomagolásban kínálják.

Az elmúlt években egyre több gyorsétterem-lánc bővítette egészségesebb ételekkel menükínálatát. A McDonalds almaszeleteket kínál alacsony zsírtartalmú karamellamártással, valamint szintén alacsony zsírtartalmú tejjel a gyermekekre szabott Happy Meal menüjében, míg salátákat és gyümölcsparfékat a hagyományos menüiben. A Wendys szintén salátákkal, joghurtos műzlivel, valamint mandarinnal és naranccsal bővítette kínálatát.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!