A Fradi-vezér cége reklámozza a budapesti olimpiát


Közös ajánlattevők nyerték a 2024-es budapesti olimpia kommunikációs kampányára kiírt közbeszerzést. Az egyik nyertes cég az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatójának érdekeltsége.

Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a Media Insight Kft. és a Humán Telex Kft. győzedelmeskedett az összesen 900 millió forint értékű tenderen. A keretmegállapodást 6 hónapos időtartamát maximum 3 hónappal lehet meghosszabbítani, így a szerződés keretösszege 700+200 millió forint.

A nyertesek feladata a "társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016" kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása, a stratégiában foglalt rendezvények megvalósítása, és a média kommunikációs kampány lebonyolítása lesz. Emellett együttműködési megállapodást kötnek egyetemekkel, megalapozzák az olimpiai önkéntes mozgalmat, továbbá fesztivál-kitelepüléseken és egyéb nagyobb rendezvényeken is részt kell venniük.

A nyertesek közül a Humán Telex Kft. az érdekesebb, ez ugyanis Hajnal Tamás, valamint Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Kft. vezérigazgatójának cége. A cégnek nem ez az első államhoz közeli megrendelése, hiszen

a Humán Telex csinálta meg korábban a Magyar Labdarúgó Szövetség "Életünk a foci" és "A gyűlölet nem pálya" című kisfilmjeit is.

Emellett az MVM Csoport családi napjainak szervezője, valamint a nevükhöz köthető a Magyar Ízek Vására és a Libamáj Fesztivál is.

Az ügyfelek között mások mellett megtalálható a Fradi, az MLSZ és a Nemzeti Közlekedési Hatóság.

A társaság 2015-ös beszámolója szerint tavaly 729,5 millió forintos árbevételt értek el a korábbi 781,6 millió után, melyből az egyéb eredményeket figyelembe véve végül 1,9 milliós nyereség lett. Ez töredéke a 2014-esnek, amikor 5,8 millió plusz maradt.

mfor.hu


Olvasta már?



hirdetés
A pláza élővilága Black Friday akciók idején

(X)

.
hirdetés
elrejt
 
.