1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Grey Group kapta az Év ügynökséghálózata címet a Golden Hammer reklámfesztivál június 7-i díjátadó gáláján Rigában.

A Grey és a G2 nyerte a legtöbb díjat az idei Golden Hammer nemzetközi reklámfesztiválon, így az összesített pontszámok alapján a két ügynökséget magába foglaló Grey Group érdemelte ki az Év ügynökséghálózata címet a lettországi megmérettetésen.

Az idén 14. alkalommal megrendezett Golden Hammer a régió egyik legrangosabb reklámversenyének számít, ahol évente több mint húsz ország kampányai és ügynökségei mérik össze kreativitásukat. A kelet-európai országokon kívül a balti államok és Skandinávia is rendszeresen képviselteti magát a fesztiválon, ahol 12 ország zsűritagjai döntenek a Grand Prix, az arany és az ezüst díjak sorsáról.

Az Év ügynökséghálózata cím elnyeréséhez a Grey/G2 budapesti irodája az Allianznak készített e-Otthon kampánnyal járult hozzá, amely shortlistre került, majd diplomát kapott az Egyéb digitális megoldások kategóriában.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!