2p

A McDonald's gyorsétterem-lánc útjára indította új, újratölthető Arch névre keresztelt komfort kártyáit. A társaság szerdán jelentette be új, az egész Egyesült Államokra kiterjedő marketingkampányát.

A cég több mint 13 ezer amerikai étterme közül számos már hónapok óta kínálja a kártyákat, ám a társaság kivárta a karácsonyi bevásárlási szezont, mivel a kártyákat ajándéknak is szánják.

"A McDonalds felismeri, hogy vásárlói készpénzmentesen szeretnek fizetni és ezeket a lehetőségeket keresik is. A marketingkampány nemzetközivé szélesítése pedig leegyszerűsíti a vásárlók kedvenc menüinek megvásárlását" - közölte Gayle Franger, a vállalat amerikai divíziójának marketingigazgatója.

A kártyákat 5, 10, 25 és 50 dolláros értékben kaphatók. A cég megpróbál arra ösztönözni más cégeket is, többek között a Starbucks-kávéláncot, hogy ajánljanak azok is ilyen típusú kártyát.

Szakértők úgy vélik, hogy a legnagyobb gyorsétterem-lánc jó piaci pozícióval rendelkezik ahhoz, hogy profitáljon a kártyákból, mivel azokkal többet költhetnek, és értékes perceket lehet vele megtakarítani fizetéskor, írja az MSNBC.

A McDonalds 22 millió dollár értékben oszt szét Arch-kártyákat november végétől, hogy ezzel is erősítse marketingkampányát. A reklámhadjárat során kártyák milliói fognak gazdára találni a repülőtereken, bizonyos szendvicsek vásárlásakor és egyes bankokon keresztül.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Európában is leteszteli szendvicseit a McDonalds
Harminc milliót fektet be Oroszországban a McDonalds

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!