2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ első számú sportszergyártója, a Nike hétfőn cáfolta azokat a pletykákat, miszerint a Puma megszerzésére készülnének, és hozzátették, hogy jövőbeni növekedési lehetőségeiket saját brandjükön belül keresik, elsősorban a labdarúgáshoz köthető termékek által.

Charlie Denson, a Nike márkáért felelős főnöke a labdarúgó-világbajnokság döntőjének helyszínén, a berlini Olimpiai stadionban tartott sajtótájékoztatót, amely során bemutatták a Nike által szponzorált válogatottak, köztük a favorit Brazília világbajnoki mezeit, és ahol beszélt a vállalat terveiről is. Denson elmondta, semmilyen komolyabb akvizíciót nem terveznek a közeljövőben, mivel jelentős növekedési lehetőségeket látnak a Nike branden belül is. Ezzel cáfolta azokat a híreszteléseket, amelyek arról szóltak, hogy a Nike - válaszul a rivális Adidas Reebok-akvizíciójára - megvásárolná a Pumát, amely erős pozíciókkal rendelkezik az európai és afrikai piacon. A hír következtében a Nike-részvények ára egy százalékkal esett.

Néhány elemző szerint az akvizíció éppen azért marad el, mert a Puma túlságosan drága célpont lett, miután a cég részvényeit soha nem látott magasságokban jegyezték a múlt héten a váratlanul erős negyedik negyedéves jelentés után. A Nike ezért inkább a labdarúgáshoz kapcsolódó üzletágát próbálja meg tovább erősíteni, amelyre már az elmúlt négy évben is nagy hangsúlyt fektettek. Denson szerint a Nike a focihoz kapcsolódó életstílusban látja a legnagyobb lehetőséget, hiszen a kínai- és a brazil piac szinte még teljesen kiaknázatlan ebből a szempontból.

Az igazgató arról is beszélt, hogy a nyolc válogatottat szponzoráló Nike nagyobb marketing hadjáratra készül a világbajnokság előtt és alatt, mint négy éve, és bár nem árulta el, hogy melyik csapatnak drukkolnak a vállalatnál, azt megjegyezte, hogy az eladások szempontjából a Nike számára természetesen Brazília címvédése lenne a legkedvezőbb.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!