1p

A dél-koreai Samsung rendelkezik a francia mobiltelefon piac legnagyobb szeletével. A társaság most a műszaki cikkek piacán próbál vezető szerephez jutni plazmatévéivel, házimozi-szettjeivel és kameráival.

A koreai cég a Thomson és Sony cégeket múlta felül eladásokban. A Samsung France eladásai 1,5 milliárd euróra rúgtak 2005-ben, ez több mint 40 százalékos emelkedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A cég 60 százalékos részesedésével vezető a mobiltelefonok piacán. A társaság legkeresetteb termékei még a folyadékkristályos kijelző és a plazmatévé, előbbiben 22,5, utóbbiban 14,7 százalékos részesedéssel bír, írja a Le Figaro.

A sikert a termékei design-jának köszönheti a társaság. A Mystery shopping legfrissebb, 500 bolt részvételével végzett felmérése szerint ugyanis a design az egyik legfontosabb választási tényező a képminőség után. Még a fényerő és a márkajelzés is kevésbé fontos, mint az esztétikus, szép külcsín.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Lassulhat az LCD készülékek árcsökkenése
A Samsung 653 millió eurós fejlesztést tervez

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!