A koreai cég a Thomson és Sony cégeket múlta felül eladásokban. A Samsung France eladásai 1,5 milliárd euróra rúgtak 2005-ben, ez több mint 40 százalékos emelkedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A cég 60 százalékos részesedésével vezető a mobiltelefonok piacán. A társaság legkeresetteb termékei még a folyadékkristályos kijelző és a plazmatévé, előbbiben 22,5, utóbbiban 14,7 százalékos részesedéssel bír, írja a Le Figaro.
A sikert a termékei design-jának köszönheti a társaság. A Mystery shopping legfrissebb, 500 bolt részvételével végzett felmérése szerint ugyanis a design az egyik legfontosabb választási tényező a képminőség után. Még a fényerő és a márkajelzés is kevésbé fontos, mint az esztétikus, szép külcsín.
Kapcsolódó anyagok:
Lassulhat az LCD készülékek árcsökkenése
A Samsung 653 millió eurós fejlesztést tervez