1p

Simkó Lászlót nevezték ki a McDonalds Magyarország marketing- és kommunikációs igazgatójává.

Simkó László

Simkó László (37) a pozícióban James Woodbridge-t követi, aki március óta a vállalat nyugati régiójának marketingkommunikációját irányítja. A szakember a Külkereskedelmi Főiskolán végezte tanulmányait, majd Olaszországban, illetve egy hazai, Benetton napszemüvegeket forgalmazó vállalatnál szerzett gyakorlatot a marketing területén.

1995-ben csatlakozott a Sony Hungária Kft.-hez, ahol 12 évet töltött el. Kezdetben a hordozható audio termékek, majd a videokamerák hazai piacáért volt felelős, ebben az időszakban számos sikeres termékbevezetést menedzselve. Négy évvel később, azaz 1999-ben regionális marketing menedzseri pozícióba lépett elő. Ezt követően a Sony egyik legjelentősebb üzletágának, a digitális képalkotás divízió marketing stratégiájának tervezéséért és megvalósításáért volt felelős, ugyancsak regionális szinten.

A McDonalds Magyarországi Étterem Hálózat Kft.-nél kinevezését követően a vállalat kommunikációs és marketing osztályának munkáját irányítja.

További karrier híreinket Egyről kettőre rovatunkban olvashatják.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!