Simkó László (37) a pozícióban James Woodbridge-t követi, aki március óta a vállalat nyugati régiójának marketingkommunikációját irányítja. A szakember a Külkereskedelmi Főiskolán végezte tanulmányait, majd Olaszországban, illetve egy hazai, Benetton napszemüvegeket forgalmazó vállalatnál szerzett gyakorlatot a marketing területén.
1995-ben csatlakozott a Sony Hungária Kft.-hez, ahol 12 évet töltött el. Kezdetben a hordozható audio termékek, majd a videokamerák hazai piacáért volt felelős, ebben az időszakban számos sikeres termékbevezetést menedzselve. Négy évvel később, azaz 1999-ben regionális marketing menedzseri pozícióba lépett elő. Ezt követően a Sony egyik legjelentősebb üzletágának, a digitális képalkotás divízió marketing stratégiájának tervezéséért és megvalósításáért volt felelős, ugyancsak regionális szinten.
A McDonalds Magyarországi Étterem Hálózat Kft.-nél kinevezését követően a vállalat kommunikációs és marketing osztályának munkáját irányítja.
További karrier híreinket Egyről kettőre rovatunkban olvashatják.