1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A légzsákokat gyártó japán Takata cáfolta, hogy üzembezárásokat tervezne Németországban.

"Nincs arról döntés és tervbe sincs véve, hogy a visszahívási akciókkal kapcsolatban üzemeket kellene bezárni Németországban, vagy csökkenteni kellene a törzsállomány létszámát" - közölte a Takata szóvivője vasárnap a német Automobilwoche lap korábbi jelentésére reagálva, miszerint a Takata a bajorországi Aschaffenburg-Nilkheim és a szászországi Freiberg üzemek bezárására készülne.

A Takata légzsákok hibája miatt világszerte eddig mintegy 40-50 millió gépkocsit kellett visszahívni javításra.

A Takata 18 üzemben és öt kutatóközpontban 15,5 ezer alkalmazottat foglalkoztat Európában. A japán médiában az elmúlt hetekben jelentek meg először egyes európai üzemek bezárásáról szóló hírek, a Takata azonban ezeket is sorra cáfolta.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!