2p

A Tesco szupermarket leleplezte terveit, bővíteni kívánja ruházati portfólióját - írja a This is money című lap. Az áruházlánc több millió fontot fordít arra, hogy bővítse ruházati kínálatát és katalógusát, emellett az online értékesítésben új "bolt bolt nélkül" elnevezésű ruházati outletet vezet be.

A Tesco divat üzletágának vezetője, Terry Green elmondta: azt remélik, jövőre egymilliárd forntra nő a ruházati értékesítés összege."Komoly fejlesztést vezettünk be és megpróbáljuk ruháinkat az online területen is eladni jövőre" - mondta a City AM üzleti lapnak. "Az idén húsz százalékkal több ruházati terméket adtunk el, mint tavaly, szóval ez egy hatalmas növekedési terület számunkra."

Egyre több ruhát tömhetünk a kocsikba

A Tesco az idén a leggyorsabban bővülő ruházati kiskereskedő a szupermarketek közül: az eladás elérte a 750 millió fontot az idén februárban záródó üzleti évben. A piacvezető az eladott termékek értékét tekintve a Comptetitor Asda 17 százalékkal, amelyet a Tesco követ 11 százalékkal.

"Azt szeretnénk, hogy a ruházati termékek teljesen elkülönüljenek az élelmiszerektől. Az emberek nem szeretnek ruhát vásárolni szupermarketben." A társaság azt tervezi, hogy fonalat húz a kvázi outlet osztály területe köré, beleértve a már létező ruházati területet is. Ettől azt is várja a cég, hogy egy-egy nagyobb nevű divattervező is leszerződik hozzájuk, hogy a termékeket frissítse.


Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!