2p

A világ egyik legnagyobb PC-gyártója a Dell vasárnap jelentette be, hogy a WPP Group lesz a jövőben a cég médiaügynöksége. Az informatikai vállalat a következő három évben 4,5 milliárd dollárt fordít termékei népszerűsítésére.

Médiaügynökséget vált a Dell, miután a társaság vasárnap bejelentette, a jövőben a WPP Group fogja a cég marketingtevékenységét támogatni. A most nyélbeütött megállapodás meglehetősen formabontó, mivel a világ legnagyobb marketinges holdingja nem egy meglévő leányvállalatán keresztül intézi majd a Dell ügyeit, hanem az informatikai cég számára egy önálló egységet hoz létre.

A tervek szerint ezer alkalmazottat foglalkoztató újonnan létrejövő leánycég a világszerte eddig meglévő 800 kisebb-nagyobb partnert fogja kiváltani. A "Dell ügynökség" integráltan intézi a vállalat minden kommunikációs és marketing tevékenységét, CRM-től, médiatervezésen- és vásárláson át egészen a pr-ig.

A cél nem lehet más, mint hogy a Dell visszanyerje a PC-gyártók között a világelsőséget, amit tavaly nyáron veszített el. Szakértők szerint ehhez kellő alapot biztosíthat a cég által marketingre szánt 4,5 milliárdos - hároméves - büdzsé. Az Adage.com beszámolója szerint a Dell megszerzésével a WPP igen jó üzletet kötött, az ügynökség ugyanis évente 150 millió dolláros bevétellel számolhat a következő esztendőkben.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!