A bohózat folytatódik: még 2 milliárd megy el a vizes vébére


Ennyibe kerül egy óriás ugrótorony.

Már nem hogy meglepődni, de lemondóan legyinteni sincs erőnk: újabb milliárdos tétellel nőttek a vizes VB kiadásai. Most a toronyugráshoz használatos óriás ugrótorony felépítésének költsége tolta meg a számlát csaknem 2 milliárddal, így a tegnapi 8 milliárdos költéssel együtt a héten már 10 milliárd plusznál járunk, pedig még csak kedd van.

Az ugrótorony tenderét a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő írta ki hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárással. A projektet a West Hungária Bau Kft. nyerte meg, a keretösszeg eredetileg 1,38 milliárd forint lett volna, de ez hirtelen felugrott 1,92 milliárdra. Az árban az építés mellett a későbbi bontás is benne van.

A West Hungária Bau a milliárdos üzletember Paár Attiláé, és eddig egyebek mellett a Várkert Bazár felújítását és az új MTK stadiont is ők jegyzik.

Ketten pályáztak még a toronyra, a ZÁÉV Építőipari Zrt. és a Strabag maradt most hoppon.

A szerződést tavaly november 28-án kötötték meg.

Az eredeti tervek szerint a VB költségei 25 milliárdot tettek volna ki. Most pedig már 100 milliárd felett járhatunk, holott ez a kormány által megszabott mértéken is jóval túlment.

mfor.hu



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.