2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Míg egyes nyugati cégek már alkalmazzák a blogot üzleti kommunikációjukban, addig a hazai cégek számára ez a "PR-eszköz" egyelőre ismeretlen. Míg megfelelő alkalmazása fényesítheti a vállalat hírnevét, addig hozzá nem értő kezelésük válságokat is okozhat.

Hogyan lehet sikeres egy céges pr-blog?

Visszafelé is elsülhet

Blog: új kihívás a PR-felelősöknek

Ahhoz, hogy egy blog ismertté váljon, időre van szükség. Ezt is figyelembe kell vennie annak, aki kampányába ezt a csatornát is be kívánja építeni.

A másik lehetőség egy már létező, megfelelő témakörrel rendelkező blogot megnyerni az adott kampánytéma "befogadására". Ez sem könnyű feladat, hiszen az érzékeny közönség könnyen észreveszi egy új üzenet megjelenését, vagy egy téma hirtelen hangsúlyossá válását.

[ajanlo=1435][igazitas=left/]A pr-szakembereknek nem csak új csatornát, de új feladatokat is jelentenek a blogok. Az ezekben felmerülő, gyorsan elterjedő, majd gyakran a hagyományos média figyelmét is felkeltő ügyek jól mutatják, hogy a pr-felelősöknek ki kell dolgozni a blogok monitorozásának és a bennük felbukkanó válsággócok kezelésének módszereit.

A magyar cégek nem használnak blogot

A hazai pr-gyakorlatban a blog még szinte ismeretlen, ennek ellenére kár volna lemaradásról beszélni. A hazai blogszféra ugyan az elmúlt évben gyors növekedésnek indult, ennek további mértékét a hazai internethasználók számának alakulása határozza majd meg. Fáziskésésünk tulajdonképpen előnynek is tekinthető: tanulhatunk mások sikeres és sikertelen próbálkozásaiból.

Pécsi Ferenc

Forrás: Dotkommentár

Kapcsolódó anyagok:
Újraéleszthetők a halott céges weboldalak A háztáji honlapépítés 10 leggyakoribb hibája Több mint félmillió évet blogoztak az amerikaiak Blog-marketing: az álruhás hirdetés Internetpenetráció: félrevezető számok tükrében

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!