1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem csupán a kocsikat és a síneket, hanem az alagutat, a biztonsági és a gyengeáramú berendezéseket is felújítják a 3-as metró vonalán, az állomásokat viszont legfeljebb csak kifestik. A költségek ugyanis úgy elszálltak, hogy ezekre a főváros nem tudna pénzt szerezni - közli a Népszava Szűcs Somlyó Máriára, a Városháza kommunikációs igazgatójára hivatkozva.

A lap - a Magyar Nemzet korábbi értesülésére utalva - csütörtöki számában azt írja, hogy miután Tarlós Istvánt a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium arról értesítette, hogy a 3-as metró felújítása az erre szánt 139,5 milliárd forintnál nem kerülhet többe, és a pályázatokból kiderült, hogy ennyiből nem fogják tudni újjávarázsolni a vonalat, a főpolgármester úgy határozott, a 19 lepusztult állomáshoz nem nyúlnak hozzá.

Eszerint az eredetileg tervezett költségek talán feléért elkészülne a metró és az átadás sem csúszna olyan sokat. A kommunikációs igazgató szerint így is kap uniós támogatást a felújításra Budapest.

A tervek szerint ilyenek lennének az állomások

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!