Az Amoy üzletág Hong Kongban és Kínában bonyolítja üzletei jelentős részét, tavaly 77 millió euró értékben adott el árut, áll a közleményben. Ezen kívül a vállalat szállít még az Egyesült Államokba és az Egyesült Királyságba is. A márka domináns szereplője a szójaszószok és mélyfagyasztott levesek, a "dim sum" piacának.
A Danone csoport ázsiai portfoliótisztítása után három fő tevékenységre szeretne a jövőben koncentrálni, a tejtermékekre, az ásványvízre és egyéb alkoholmentes italokra, valamint a süteményekre. Az ázsiai piacon a vállalat 2004-ben több mint 2 milliárd eurót meghaladó forgalmat bonyolított.
Kapcsolódó anyagok:
Ismét kérője akadhat a Danone-nak
Nem pályázik a Cadbury Schweppesre a Pepsi és a Danone
Nem védi tovább az állam a Danone-t