1p

Előrejelzések szerint a helyi relevanciával bíró online reklámokra költött összeg eléri a 2,9 milliárd dollárt az USA-ban 2007-ben. Ez a teljes internetes hirdetési piac 13,4 százalékát teszi ki.

Ezen a szinten a helyi internetes reklámozásban rejlő ígéretek még meghaladják a valóságot - vélik elemzők. Néhány tényező azonban segíthet a növekedés gyorsításában. A kis- és középvállalkozások - mint potenciális online hirdetők - vagyona például hozzájárulhat az emelkedéshez, csakúgy, mint a honlapok lokális médiumokkal való együttműködése - írja az eMarketer.

A helyi online reklámozás aránya az internetes hirdetésekben nőtt, az összes reklám között viszont enyhén csökkent az elmúlt évben. Az eMarkeret előrejelzése szerint 2011-re az Egyesült Államok összes hirdetésének egyharmada lesz lokálisan célba juttatott.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!