3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Nagy Duettben egyre pszichedelikusabb műsorszámokat láthattak a nézők, ám úgy tűnik, hogy kifejezetten örülnek neki, ha az ingerküszöbön átütő produkciókat kapnak.

Megállíthatatlan a Nagy Duett, ismét a hét legnézettebb adása lett, mind a kereskedelmi célcsoportban, mind a teljes lakosság körében. Utóbbi célcsoportban ismét a másfél milliós szinthez közelített a műsor nézettsége, amely kimagaslónak számít a haza mezőnyben. Sem a TV2 másik jelentős produkciója, a Kismenők, sem az RTL Klub valóságshowja, a Farm nem tudott még az 1 milliós szinten sem átlépni. Igaz, a főműsoridős nézettséget tekintve piacvezető RTL Klubnak így is van egymilliós nézettségű műsora, a Barátok közt, amely gyakorlatilag minden este képes ezt a nézőszámot hozni.

Hogy ki mit tart szórakoztatónak, az erősen szubjektív, ám immár négy hét után azt lehet mondani, hogy a Nagy Duettet sokan tartják annak. Pedig a színvonal erősen hullámzó, mind műsoron belül, mind az egyes párosok esetében. Az mindenesetre látszik, hogy összességében jót tesz a nézettségnek, hogy a megosztó személyiségek nem estek ki az elején. Igaz úgy tűnik, a műsorban rá is játszanak a nézők érzelmeire, nem nehéz például a vasárnapi adásban zöld szakállal, kacsajelmezbe fellépő Berki Krisztián jelenlétét például a kárörömre okot adó fellépésnek elkönyvelni.

Ezek a legőrültebb munkák

A celebek iránti érdeklődés is hozzájárulhatott, hogy a TV2 egy vetélkedővel próbálja a hétköznapokon az RTL Klubot megszorongatni. A Drágám, add az életed! című műsor az ügyességet igénylő vetélkedők alapjaira épít, de igyekszik kihasználni a médiából ismert emberek népszerűségét is. Az biztos, hogy a Tények után immár hosszabb ideje „lyuk tátong”, amikor nagyon sok nézőt veszít a TV2. Kérdés, hogy a Hal a tortán kvázi kudarca után mennyire tudják a nézőket visszaszerezni. Úgy tűnik ugyanis, hogy önmagában a magazinhősök sem tudnak elvinni műsorokat. Ha azonban kihívások elé állítják őket, illetve bohócot csinálnak belőlük, akkor sokkal jobb számokat tudnak a műsorok hozni. Ez korábban mindkét csatorna esetén bebizonyosodott, hiszen a TV2 Ezek megőrültek című produkciója, és az RTL Klub Ments ki innen celeb vagyok műsora is szép számokat hozott.

Hogy a celebek mellett mi az, amivel nézőket lehet fogni, azt viszont nehéz megmondani, hiszen akár a kábeltévék, akár az internet (vagy az ezek keresztezése révén létrejött Netflix) kínálata miatt elképesztő mennyiségű tartalmat elérhetnek a nézők. Az ingerküszöbük pedig folyamatosan trenírozva van, ahogy arra a kacsajelmezes Berki Krisztián kapcsán is utaltunk. Ebből a szempontból unikálisnak ígérkezett a Viasat3 új realityje, az Ádám keresi Évát, ahol ruha nélkül ismerkednek a résztvevők. Az első adás nézettsége ugyan 7 százalék feletti közönségarányt hozott, ami a csatorna átlagának közel duplája, ám volt már ennél a Viasatnak sikeresebb reality műsora is a korábbi években.

A számokra térve, a 17. héten főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49-es korcsoportban hét estéből hatot nyert meg az RTL Klub, míg vasárnap a TV2-t választotta a legtöbb néző. Az RTL átlagos közönségaránya 20,1 százalékos volt. Eközben a TV2-t átlagosan a készülékek előtt ülők 10,6 százaléka nézte. A dobogó harmadik fokára a F+ (5,9% SHR) került, míg a Cool (5,1% SHR) kissé visszacsúszott. Ezzel szemben a Viasat3 (3,9% SHR) javítani tudott egy héttel korábbi teljesítményén. A középmezőny végén ezúttal is a Duna TV (2,3% SHR) kullogott.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!