1p

A magyar lakosság kétharmada annyit költ, amennyit a pénztárcája lehetővé tesz, és csak egynegyede tesz félre.

A magyar lakosság kétharmada annyit költ, amennyit a pénztárcája lehetővé tesz, és csak egynegyede tesz félre a rendelkezésére álló összegből - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből, amelynek eredményeit csütörtökön juttatták el az MTI-hez.

A tavaly novemberben végzett felmérés adatai szerint egészen alacsony, mindössze 8 százalék azok aránya, akik saját értékelésük szerint többet költenek, mint amennyit lehetne.

Az egy évvel korábban, 1999 novemberében készült felmérés eredményeivel összevetve kiderül, hogy a válaszok összetétele alig változott. Az akkori 68 százalékról 72 százalékra nőtt azok aránya, akik úgy vélekednek, annyit költenek, amennyit megengedhetnek maguknak. Az előző évinél 4 százalékponttal kevesebb, az összes válaszadó 20 százaléka nyilatkozott úgy, hogy lehetőségeinél kevesebbet költ, inkább félretesz a pénzéből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!