1p

Lóversenypálya-üzemeltető céggel szerződött a Pepsi-Cola North America az USA-ban. A jövőben a derbiken is feltűnik majd az üdítőmárka reklámja.

Nem részletezték a szerződő felek annak a megegyezésnek a pénzügyi részleteit, melyet a Magna Entertainment Corp. lóversenypálya-tulajdonos vállalat és az italgyártó cég kötött. A jövőben több futamon a Pepsi reklámjait láthatják a nézők a pálya szélén, hasonlóan például a futball- vagy teniszmérkőzésekhez. Többek közt a marylandi Pimlico Race Couse pályán, a floridai Gulfstream Parkban vagy a kaliforniai Santa Anita Parkban lesznek láthatóak a cég plakátjai.

A Pepsi a szerződés értelmében korlátozás nélkül felhasználhatja majd a kanadai tulajdonú MEC védjegyét, vagyis a lóversenypálya-cég brandje az üdítőgyártó tulajdonába kerül. A Pepsi lesz a fő szponzora a HorseRacing TV csatornának, amely 11 millió amerikai háztartásba fog eljutni. A lóversenysport az USA-ban egyre divatosabb, így igen sok vásárlót elérhet az üdítőgyártó óriáscég az olyan neves versenyek közvetítéseihez kötődő reklámjaival, mint például a Breeders' Cup.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!