2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A legtöbb internetező úgy van a hirdetésekkel, mint a náthás ember az aszpirinnal: Nem szereti, de tudomásul veszi, hogy le kell nyelni. A Dynamic Logic egyik legfrissebb felmérése a különböző hirdetési formák elfogadottságát próbálta meg feltérképezni.

A Dynamic Logic munkatársai a pop-up hirdetések alaposabb vizsgálata során arra voltak kíváncsiak, hogy mekkora azok elfogadottsága az egyéb (off-line) hirdetési formákkal szemben. A válaszokból kirajzolódott, hogy a pop-up hirdetések fogadtatása nagyjából a TV reklámok és a DM levelek megítélésév el azonos. Míg a rádióban, a nyomtatott sajtóban, vagy az utcai plakátokon megjelenő hirdetések ennél nagyobb elfogadottságnak örvendenek, addig a telemarketinghez való viszony lényegesen rosszabb. Az elviselhető pop-up hirdetések mennyiségét vizsgálva a kutatók arra az eredményre jutottak, hogy az átlagos tűréshatár valahol az óránkénti 3 pop-up hirdetés körül mozog.

A Dotkom Internet Consulting marketing szakértői figyelemre méltónak tartják a Dynamic Logic felmérésének megállapításait, ugyanakkor óvatosságra intenek az eredmények interpretálását illetően. A felmérésben résztvevőket a kutatást végző cég saját adatbázisából választotta ki. A korábbi vizsgálatokban már részt vett 5000 megkeresett személy közül 413 küldte vissza kitöltve a kérdőívet. A kutatási módszertanban való különösebb elmélyülés nélkül is sejthető, hogy egy felmérésben résztvevő internetezők az átlagnál aktívabbak, vagyis éppen ahhoz a csoporthoz tartoznak, amelyik megértőbb a reklámokkal szemben. A szakértők felhívták a figyelmet arra is, hogy a reklámokhoz való viszony nagy mértékben függ a vizsgálatban résztvevők kulturális környezetétől, illetve a válaszadó demográfiai összetételétől. Mindezeket figyelembe véve a Dynamic Logic felmérésének eredményei legfeljebb arra alkalmasak, hogy jelezzenek bizonyos tendenciákat a hazai reklámszakma számára.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!