2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A cégek a nagy meghatározó színek (piros, kék, zöld, sárga) után felfedezték a pszichológiai kutatásainkban korábban nem sokra tartott narancsszínt. A francia L,Expansion című lap szerint nem kis részt azért, mert nem tudtak mást kitalálni, hogy kihívói szándékukat megmutassák, mégpedig oly módon, hogy elhatárolódjanak a sokkal egyértelműbb vöröstől.

A cégvilágban minden eszközzel erőteljesen hangsúlyozzák a választott színt. Jól példázza ezt, hogy a narancsot szimbólumnak választó vállalatok mindenütt, állóeszközeiken, alkalmazottaik ruházatán is jelzik, miről is van szó.

Rákaptak a cégek a narancssárgára

Első helyen említi a francia lap az Orange nevű mobilszolgáltatót, szó eshet az EasyJetről is, de még azt is felemlítik, hogy a más színekkel operáló cégek is belopják logójukba a most dinamikusnak tekintett narancs színt.

Ilyen például az EdF, a nagy francia áramszolgáltató, amely úgy akar nemzetközibbé válni, hogy a francia trikolor színei mellé tesz egy kis narancsszínt is, kifejezve készségét a mindenkori változásokra. A holland ING pénzügyi csoport is naranccsal indított és a biztosítások piacán mellékszerelőből komoly tényezővé lépett elő.

Régebben a narancsszínt a közítélet nem érezte értékhordozónak, majdhogynem az olcsóval hozta kapcsolatba. A tekintély a feketéé volt, például a bútoroknál. Manapság több nagyobb bútorokkal foglalkozó vállalkozás előszeretettel veszi fel színpalettájára a narancsot, már nem úgy, mint az olcsó, a tömegszerű szimbólumát, hanem elit, divatosan sikkes termékének meghatározóját. A jónevű Ligne Roset bútorgyártónak ez bevált, de bejött a fehér és metál világából a narancsszínnel kitört Smeg háztartási berendezésgyártónak is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!