3p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A gazdasági válsággal együtt új irány köszöntött be a marketing világában. A szebb időket látott profitorientáció már kevés, lépni kell a vevőorientáció felé. A csütörtöki mfor.hu konferencián nemzetközi és magyar szakemberek előadásait, érveléseit hallgathatja meg! Jegyek már csak korlátozott számban kaphatók!

Az mfor.hu Hatékony marketing kommunikáció válság idején című eseményén a résztvevők megismerhetik azon új technikákat, melyek segítséget nyújthatnak a piacszerzésben, a hatékonyabb és pontosabb szegmentálásban és a fogyasztó felé történő kommunikációban. Az innováció nem csak a termékek és szolgáltatás fejlesztés területén fontos, hanem a vállalatnál alkalmazott marketing területen is. Aki ma lépni mer, annak nagyobb esélye van, hogy pozitív mérleggel vészeli át a válságot.

A mostani recessziós időszakban, amikor lépten-nyomon a fogyasztók árérzékenységéről hallani sokan talán óvakodnak előremutató eszközöket alkalmazni, ám a nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a túlélés egyik módja a marketing "okos használata". Számos cégnél a menedzsment a visszaesésre reagálva megvágta a büdzséket, ám ez még inkább abba az irányba kell, hogy terelje a társaságokat, hogy innovatív eszközöket használjanak a marketingmunka során.

Ha egy cég túl kíván azon lépni, hogy csak és kizárólag az alap eszköztárral küzd a konkurensek ellen, ami végeredményben árháborúhoz vagy más szóval kifejezve "vörös óceán stratégiához" vezet, akkor csak a legnagyobb tőkeerővel rendelkezők élik túl a jelenlegi recessziós időszakot. Éppen ezért az eseményen szó lesz egyebek között a Kék-óceán stratégiáról és az Exponenciális marketingről is.

A sikeres márkák ismérve, hogy nem csak a racionális döntések (pl. olcsó ár) kapcsolja a fogyasztót hozzájuk, hanem érzelmi kötődés is van. A két dolgot pedig úgy lehet leginkább kombinálni, ha vevőérték van, és a vállalatok az értékteremtésre fókuszálnak. Ha pedig a fogyasztó értéket kap, akár a vásárlás, akár a termék promóciója során, akkor ez később a vállalatnak is megtérül. Hiszen a vásárlási döntéseknél a fogyasztó felidézi a márkához kapcsolódó pozitív élményeket, és ez befolyásolja a döntéseinél.

Az Exponenciális marketing ugyanakkor nem egy gyökeresen új marketing szemlélet, inkább kibővíti a jelenlegi szemléletet a marketingnek az üzleti tervek megvalósulása során a szervezetekre gyakorolt egyre bővülő hatásának elemzésével. Fantasztikus dolog egy változást irányítani, de egyben magányos is a vezető. Egyedül azonban nem igazán lehet jelentős változásokat véghezvinni, szükség van a többiek segítségére is, és épp ebben rejlik az exponenciális marketing igazi ereje: bevonni másokat is az üzleti elképzelés megvalósításába. A sikeres üzlet piacképes és még több vevőt szerez, mert a legtöbb értéket kínálja számukra. Fenntartható növekedést és hasznot csak az üzleti tevékenység fenntartható növekedésével lehet elérni. Csak a csúcsteljesítményt szem előtt tartva lehet biztosítani az üzleti alaptevékenység folyamatos növekedését.

A rendezvény főszponzora, a Coca Cola, aki mindig is az innovátorok közé tartozott a marketing területén, akár Sergio Zymanra, akár Paul Garrisonra gondolunk. Stratégiáik és innovátori lépéseik sikerességét igazolja a brandjük ereje, és a piacvezető szerep megtartása a folyamatosan bővülő italpiacon. Fejlődésük erőforrása a folyamatos piac és vevőfigyelésben, elemzésben és a stratégiai lépések gyors változásában rejlik. Mindez az új marketing trendek tükrében zajlik.

További információk és regisztráció: //konferenciak.mfor.hu/40.html

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!