Másnap reggel a repülőútjukra érkező - korábban már regisztrált - utasoknak az indulás előtt legkésőbb 20 perccel kell a kapunál lenniük, és beszállókártyájuk felmutatásával a biztonsági ellenőrzési sávon áthaladva közvetlenül a beszállókapuhoz mehetnek. "Az easyJet új szolgáltatása több szabadidőt és nagyobb rugalmasságot biztosít; segítségével az utasok elkerülhetik a reggeli repülőtéri tülekedést" - állítja Emma Curwood, az easyJet marketing igazgatója.
A fapados légitársaságok az árak mellett - időnként meghökkentő - innovatív megoldásaikkal emelkednek ki. Az utasok életét ugyan nem mindegyik könnyíti meg, de ezek révén többnyire tovább tudják faragni a költségeket a vállalatok. A közelmúltban például a piacvezető Ryanair bejelentette, hogy díjat számít fel a csomagok után, de ugyanezen cég rukkolt elő a repülőkön létesítendő kaszinók ötletével is. Az easyJet elsősorban a fapados üzleti modell továbbgondolása révén öregbítette hírnevét, így a légitársaság mellett például van "easy-szálloda" és "easy-mobil" is.