1p

Az online reklámok piaca 25 százalékkal húszmilliárd dollárosra duzzadt idén, de ez az érték sokkal magasabb is lehetne, ha megbízható adatok állnának a hirdetők rendelkezésére az internetes közönségre vonatkozóan.

A hagyományos médiában minden formátumnak van egy megbízható, bevált figyelője, ami a fogyasztási adatokról tájékoztatja a reklámozókat - a televízió esetében a Nielsen például. Az online reklámfogyasztás mérésére azonban sok cég szakosodott, és sokszor igen eltérőek az adataik, amik egyébként is nehezen összehasonlíthatóak a tradicionális média reklámfogyasztásával. A szakemberek még abban sem értenek egyet, hogy valójában mit szükséges mérni, melyik mutató ad pontos képet az internetes helyzetről - közli az AP.

A reklámozóknak így nem lehetnek pontos fogalmaik arról, hogy milyen közönséget érnek él, és az mire vágyik.

Az eMarketer egyik elemzője szerint sok nagy hirdető azért ódzkodik a világhálón történő reklámozástól, mert túl nagy az összevisszaság az adatok körül. A szakértő szerint sokan a netes videoreklámozás kivirágzására várnak, de az egyelőre még gyerekcipőben jár.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!