2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre többet tudó laptopok, iPodok, PC monitorok vagy nagy kijelzős telefonok ide vagy oda, egy kutatás szerint korántsem áldozott még le a televíziónak, hiszen az előbbiek által letöltött műsorokat és tartalmakat a legtöbben hagyományos módon - azaz a TV képernyője előtt - szeretik élvezni.

A Points North Group és a Horowitz Associates tanulmányából kiderül, hogy míg az internetet használók 25 százaléka rendszeresen tölt le videókat és televíziós show-kat a számítógépére, 38 százalékuk a TV-je képernyőjét használja, amikor megnézi ezeket. A fiataloknál, azaz a 18 és 34 év közöttieknél még nagyobb a TV használat, ennek a korosztálynak a 68 százaléka - hacsak teheti - ilyen módon tekinti meg a letöltött multimédiás anyagot.

A letölthető tartalmak ugyanakkor nagyon fontos reklámhordozók lehetnek a jövőben a hirdetők számára. A kutatások szerint ugyanis egyelőre a felhasználók többsége (62 százaléka) előnyben részesítik az ingyenes - bár reklámokkal teletűzdelt - TV műsorokat, mint a fizetős letölthető tartalmakat. Ez utóbbit a válaszadók mindössze 17 százaléka preferálta.

A tévé- és mozivállalatok is egyre inkább értékesítési csatornaként, és nem ellenségként tekintenek az internetre. Erre utal, hogy a CBS csatorna bejelentette: a Survivor legújabb szériáját letölthetővé teszi az internetről is. A társaság a közelmúltban döntött úgy, hogy az egyik legsikeresebb sorozatát, a Helyszínelőket (CSI) belistázza a Google és a Comcast fizetős rendszerébe is, előbbi szolgáltatónál 1,99 dollárért, utóbbi on-demand rendszerében pedig 99 centért tekinthető meg egy epizód.

Nem a CBS az egyetlen társaság, amely online értékesítését erősíti, az ABC például a Született feleségek és Lost szériákat, mindegyiket 1,99 dollárért. A Warner pedig a napokban jelentette be, hogy Európa német nyelvterületén, Németországban, Ausztriában és Svájcban márciustól lehet igénybe venni az In2Movies névre keresztelt szolgáltatás. A Warner ezen internetes áruházának keretében filmjei DVD-változatának publikálásakor a neten is elérhetővé teszi a mozikat és sorozatokat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!