1p

Az online marketing minden évben egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a teljes reklámtortából. Az eMarketer friss elemzése szerint 2009-ben az internetes hirdetésekre költött összeg eléri a teljes marketingköltés egytizedét.

Már idén a teljes reklámköltés 7,4 százaléka lesz az online marketing, 2011-re pedig a 13,3 százalékot is eléri. A világháló főleg a rádió rovására növeli részesedését a hirdetési piacon a TNS Media Intelligence szerint. Sok szakértő úgy véli, hogy a jövőben a netes reklámokra fordított források nagyobb aránya miatt a tradicionális médiumok, és közülük is főleg a televízió komolyabb visszaesésre számíthatnak.

Ezt alátámasztani látszik az is, hogy a legnagyobb vállalatok marketingvezetőinek közel fele is hasonlóképpen gondolkodik a BusinessWeek szerint, ők is a tévé reklámtorta-szeletének jelentős csökkenésére számítanak.

A televízióreklámokra évente elköltött összeg nagy mérete miatt már néhány százalékos változás is dollármilliárdokban mérhető csökkenést jelenthet, de ez az összeg valószínűleg nem - vagy nem mind - fog átvándorolni a társaságok online reklámbüdzséjébe.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!