3p

Az EB kezdete előtt teljes lázban égtek a vendéglátósok, mindenki beszerezte az akciós plazmatévéjét vagy -projektorát, és várták a közönséget. Be is jött nekik. A meccsek alatt teltház volt szinte minden kivetítős helyen, a hangulat fergeteges volt, együtt drukkolt öreg és fiatal, a sörök pedig szépen fogytak. Ezek után vendéglátós szemszögből nagy csalódás az olimpia. Mfor.hu háttér.

A vendéglátósoknak nem jött be az olimpia

Lehet, hogy a vendéglátósok nem gondolták végig, hogy az időeltolódás miatt a legizgalmasabb eseményeket hajnalban közvetíti a televízió, így sokuknak vérmes reményeket fűztek a kivetítő és a rangos sportesemény kombinációjához, ami majd ismét meghozza a szerencséjüket. Nem így történt. Az mfor.hu által megkérdezett tizenöt, kivetítővel rendelkező söröző vagy étterem közül egy kivétel sem volt: mindenki egybehangzóan nyilatkozta, hogy az idén elmaradt a várt érdeklődés az olimpia vendéglátóipari egységben történő nyomon követése iránt.

A mérkőzések hajnalban vannak, kit érdekel az ismétlés – mondta egy üzletvezető lemondóan. Akit mégis csak érdekel, este megnézi otthon. Persze az ismétlést is lehetne társaságban nézni, nyilvános helyen, egy hideg sör mellett, de valahogy mégsem ez történik. Így esetleg arra gondolhat az ember, hogy a magyarok elvesztették drukkolási kedvüket. Vagy azért, mert az ismétlés sosem az igazi, vagy mert a kezdetekor nem voltak olyan eredményeink, melyeknek még az ismételt levetítése is örömmel töltene el bennünket. Ezzel szemben az EB kiugró bevételeket hozott annak idején az éttermek, pubok számára, így az olimpiát is várakozás előzte meg részükről.

Az LCD tévék azért fogytak

Szánthó Balázs, a Media Markt koncepciómenedzsere elmondta, hogy a Media Markt áruházaiban jelentős forgalomnövekedés volt tapasztalható az olimpia előtti néhány hétben. Az LCD-és plazmatelevíziók, valamint a DVD-felvevők területén az átlagos forgalom többszörösét realizálták az áruházak. Úgy látszik, azok, akik az EB alatt elmulasztották az az új tévé vásárlást, most bepótolták, tehát a műszaki cikkek vevőit megmozgatta az olimpia.

A Tippmix is pörgött

Somorai László, a Szerencsejáték Zrt. marketingigazgatója sem panaszkodott. Természetesen az EB alatt a mostaninak sokszorosa volt az érdeklődés a Tippmix iránt is, de főleg azért, mert az olimpián háttérben van a foci, mely a legtöbb embert játékra készteti. Ettől függetlenül az olimpia első hetében hozzávetőleg százmillió forinttal több bevételt realizált a Szerencsejáték Zrt., az átlagos "olimpia mentes" hetekhez képest.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!