1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Kentucky Fried Chicken (KFC) gyorsétteremlánc újszerű ötlettel rukkolt elő Amerikában, hogy rábírja az embereket tévéreklámja végignézésére. Az újítás nem csak arra hivatott rábírni a fogyasztókat, hogy megnézzék a cég reklámját, hanem arra is, hogy rögzítsék azt.

A reklám visszafelé lejátszva egy kódot tartalmaz, melyért a reklámozott új szendvicset kapjuk meg a legközelebbi étteremben. Nem mindegyik reklám tartalmazza azonban a titkos kódot, így ha ingyen akarunk szendvicset fogyasztani, akkor több reklámot vagyunk kénytelenek végignézni.

A reklámok, melyek többek között a téli olimpia adásai alatt is futnak arra szolgálnak, hogy a tévé-távirányító és az Amerikában igen népszerű DVR (digital video recorder) ellenére is végignézze a fogyasztó a reklámot. A DVR egy digitális videó, mellyel felveszik a műsort a tévéről és a felvett változatot nézik, amely az eredeti műsortól csak pár perccel tér el, így a reklámokat át tudják tekerni.

A szakemberek az ötletet kitörő lelkesedéssel fogadták. Szerintük sikere abban rejlik, hogy a néző interaktív kapcsolatba kerül a reklámmal - írta az MSNBC.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!