Arculatot vált a Vodafone


Meg márkastratégiát is. És jön az új szlogen.

Új márkastratégiát és arculatot vezet be a Vodafone, amelynek részeként változik a szlogen és a vállalat vizuális megjelenése is, ez az első váltás a világ egyik legismertebb márkájánál az előző szlogen 2009-es bevezetése óta - jelentette be a mobil távközlési vállalat sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.

Carra Anita lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettes elmondta: a 26 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, amely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.

A mostani a Power to you szlogent a Ready? válja fel. Magyarországon a fogyasztók A jövő izgalmas. Ready? szlogennel találkozhatnak majd a reklámokban, óriásplakátokon és egyéb felületeken - ismertette.

A Vodafone márkaértéke 31,6 milliárd dollár.

MTI


Olvasta már?



hirdetés
Kegyelmi állapotban van a magyar gazdaságKegyelmi állapotban van a magyar gazdaság

Nagy kedvező a magyar gazdaság helyzete.

.
hirdetés
elrejt
 
.