Az ügylet következménye, hogy a Copenhagen Airports korábban megszerzett érdekeltségei is az ausztrál érdekeltséghez kerülnek, nevezetesen például Bulgária két nagy tengerparti városa, Burgasz és Várna repülőterének üzemeltetési joga is, bár a bolgároknak a dánokkal létrejött ügylete még nem zárult le teljesen. A Macquarie október végén közölte vételi szándékát a koppenhágai reptéri vállalkozás megszerzésére. A dán állam 39,2 százalékos tulajdonrészét nem adta el és közlése szerint nem is kívánja.
A Macquarie cégcsoport az idén meglehetősen aktív, a Macquarie Bank épp csütörtökön tett ajánlatot a Londoni Értéktőzsde (LSE) megvásárlására a londoni tőzsdetársaság részvényeseinek, 1,5 milliárd font értékben. Emellett számos európai szolgáltató keltette fel érdeklődésüket, fél tucat beruházást hajtottak végre, a kisebb cégeket 100 százalékban szerzik meg az ausztrálok, a nagyobbakban, mint idén júniusban a Wales & West Utilities-ben például 36 százalékot szereztek.
Az elmúlt években több brit repülőtérben (Birmingham, Bristol) is szereztek negyed-fél részesedést. Az idei évben további hét még folyamatban lévő cégbevásárlási ügyet indítottak, többet Németországban, továbbá római és brüsszeli légikikötőkben.