1p

Körülbelül 350 eurónak megfelelő árkedvezményt ad a japán Toyota autógyár egyes új modelljeire, ha reklámokat helyezhetnek el rajta.

A Japánban piacvezető, világszerte második autóipari cég egyelőre két japán prefektúrában, Hokkaido szigetén és Kanagavában kísérleti jelleggel indította el ezt a korábban Magyarországon sem ismeretlen marketingakciót a kifejezetten fiataloknak szánt bB wagon-modellekkel. Remélhető, hogy a Toyota ettől nem fog egyszer csak nyomtalanul eltűnni a piacról...

A kocsik vásárlói akkor kapják meg a kedvezményt, ha vállalják, hogy legkevesebb másfél hónapig a járművön hagyják a szponzorok hirdetéseit, havonta legalább kétszáz kilométert autóznak a biztonsági és a közlekedési szabályok kínos betartásával.

Ha az akció sikeresnek bizonyul, akkor kiterjesztik az ország egészére. A Toyota ezzel akarja megnyitni az - egyébként eladási válsággal küzdő - autópiacot a fiatalok előtt.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!