2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A McDonalds számos éttermét új drive-thru ablakkal egészíti ki, melyekkel a fiatal, mozgékonyabb generációt próbálja meghódítani. A vállalat egy másik gyorsétteremlánccal, a KFC-vel verseng a kínai piaci elsőségért, ezért tavaly 101 új éttermet nyitott, 2008-ig pedig több mint ezerre növelné számukat, a jelenlegi 730-ról.

McDrive

A társaság nemrégi nyitotta meg második drive-thru egységét Kínában, ezzel is bővítve potenciális ügyfélkörét. Az autósok számára kitalált ötlet 1975-ben született az Egyesült Államokban.

Kína volt a McDonalds legjobban fejlődő külföldi terepe a tavalyi lassulásig, mely végül a globális eladásait is érintette. A vállalat kínai termékeiben a csirke egyre nagyobb szerepet kap, sokkal inkább mint a visszaszoruló egyéb szendvicsek, írja a Reuters.

A vállalat azért is összpontosít az autós kuncsaftokra, mert Kínában évről évre növekszik az autósok száma. Első drive-thru éttermét Hong Kong mellett alakította ki a cég, melynek eladásai jóval meghaladják az országos átlagot, részben ez inspirálta a következő egységek megnyitását. A másodikat a tervek szerint Guangzhou város mellett adja át, melyet számos további fog követni az év végéig.

A McDonalds közel 30 ezer éttermet üzemeltet a világ 119 országában. Kínában 1990-ben vetette meg a lábát, három évvel a KFC pekingi megjelenése után. A KFC 1400 éttermet működtet jelenleg, ez a duplája riválisa egységeinek. A Burger King tavaly jelentette be kicsit kései belépőjét a piacra.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Nem volt király a Burger King marhás reklámja
Retro: régi reklámok tartják életben a multikat
Hazai McDonalds-olajból készül az osztrák biodízel

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!