3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Számos apró trükk, íratlan szabály létezik, amely hatékonyabbá tudja tenni e-mailben küldött üzeneteinket. Egy-egy ilyen kampánynál éppen olyan fontos az áttekinthető levél, mint az, hogy valóban a számunkra releváns fogyasztókhoz juttassuk el a hirdetést.

A személyre szabott üzenet a nyerő

3. A lista kezelése

Ha saját maga építi fel kampányát, először hozza létre levelezési listáját, majd alakítsa ki e-mail kiadványai stílusát.

Ne feledkezzen meg a vásárlók adatainak folyamatos frissítéséről. Ha egy új vásárló lép kapcsolatba cégével, hozzon létre számára egy bejegyzést az Outlook 2003 Business Contact Manager bővítményében. A Business Contact Manager lehetővé teszi az egyes vásárlókkal folytatott párbeszédek - e-mailek, feladatok, találkozók, feljegyzések és dokumentumok - összegyűjtését. Ha e-mail kampányának leveleit elküldi a Business Contact Manager alkalmazásban tárolt kapcsolattartóknak, ez az esemény is automatikusan bekerül az egyes címzettekkel folytatott párbeszédek közé.

4. Személyre szólóan

A címzettek sokkal szívesebben vesznek részt olyan e-mail marketingkampányokban, melyekben valamilyen díjat nyerhetnek, szerencsejátékban vehetnek részt stb. Szintén szívesebben regisztrálják magukat részvételre, és szívesebben adják meg személyes adataikat, ha már vásárlói a szponzoráló cégnek.

A vásárlók megszerzése érdekében próbálkozzon személyre szóló üzenetekkel. Mielőtt azonban egy ilyen levelet elküldene, ellenőrizzen néhány tárgysort, üzenetmásolatot és nyitólapot!

A figyelemfelkeltő eszközök, például a mozgókép, az animációk és a zene emelik a költségeket, azonban a szövegekkel, a webhelyekre mutató hivatkozásokkal és a speciális nyitólapokkal is sok lehetősége van.

Javaslatok az üzenetekkel kapcsolatban:

  • Az üzenet legyen rövid és impozáns - ne tartalmazzon részletes termékismertetőket, se a cég múltját taglaló terjengős történeteket.
  • Használjon sok rövid címet és felsorolást vagy kiemelést, hogy a vásárlók egyszerre át tudják tekinteni az információkat. Jó ötlet egy összefoglalóval kezdeni az üzenetet, mely hivatkozásokat tartalmaz a lentebbi szakaszokhoz, így a címzettek kényelmesen megtekinthetik az őket érdeklő információkat.
  • Mindig biztosítson kézenfekvő lehetőséget a vásárlóknak adataik frissítésére, illetve a hírlevélről való leiratkozásra.
  • Időről időre ellenőrizze, hogy az üzenetekben közölt információ friss és aktuális-e.
  • Soha ne küldjön levelet kéretlenül - senkinek, semmilyen okból!
  • Találja meg a hasonlóságot a cége által kínált termékek és a vásárlók igényei között.

Végül gondoskodjon a kampány támogatásáról is - nem elegendő egyszerűen elküldeni az üzeneteket, majd kényelmesen hátradőlni. Tervezze meg a következő teendőket, például a visszajelző válaszüzenetek automatizálását, vagy az e-mail kampány integrálását más csatornákkal, mondjuk telefonhívásokkal vagy közvetlen levelekkel.

Informatika egyszerűen

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!