2p

A cégek 60 százaléka számára az e-business legnagyobb előnye, hogy ennek köszönhetően haladó, modern vállalatként tűnhetnek fel ügyfeleik és a közvélemény előtt. Csupán a vállalatok 30 százaléka rendelkezik valamilyen e-business stratégiával.

Az interjúalanyok közül sokan látják úgy, hogy a megfelelő szakértelem hiánya a sikeres e-business megoldások megvalósításának legfőbb akadálya. A vállalatok 60 százaléka külső e-business cégek bevonásával próbálja orvosolni a problémát. Erre a német cégeknek valamivel nagyobb a hajlandósága (64 százalék), mint az angol vállalatoknak (55 százalék). Míg az e-business projektek leginkább kritikus fázisaiban a németek szívesen fordulnak külső cégekhez, az angolok ragaszkodnak a házon belüli megoldásokhoz. Mindkét országban megegyeznek a tapasztalatok abban, hogy a külső erőket bevonó projektek közül több a sikeres: Ezek általában világosabb hosszútávú stratégiával rendelkeznek, elkötelezettebbek az ügyfélkapcsolatok erősítése irányában és kevésbé függenek a rövidtávú gazdasági érdekektől.

Bár a fenti felméréshez hasonló vizsgálat idehaza nem készült, meg merjük kockáztatni, hogy a magyar vállalatok sem felkészültebbek német és angol társaiknál. Így hát csak az javasoljuk, hogy

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS MELLÉKHATÁSOKRÓL KONZULTÁLJON INTERNET TANÁCSADÓJÁVAL!


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!