1p

Az európai internetezők 56 százaléka fog online vásárolni - a Jupiter Research legfrissebb felmérése szerint - 2007-ben. A jelentés szerint az összes online költés 80 milliárd eurót fog elérni, ami a cég által számolt CAGR (Compound Annual Growth Rate) 32 százalékát éri el.

A legnagyobb CAGR arány a spanyol, görög, portugál netezők között lesz megfigyelhető, 40, 42 és 45 százalékkal.
2001-ben az online vásárlók 30 százaléka vásárolt már neten keresztül, ami az európai összlakosság 9 százalékát jelenti. Mivel a szakemberek szerint az internetes penetráció növekedése párhuzamosan zajlik, a vásárlói-arány növekedéssel, ezért összességében figyelemre méltó lehet a bővülés.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!